2012年8月28日 星期二

他約我去迪士尼.....看海、看藍天白雲...


七月份.....
話說某個夜晚,手機突然響起!

『嗯!有嘢益你....某個週末晚 Hollywood Hotel有個床位唔洗錢....你....要唔要嚟訓番晚呀?
『吓!唔洗錢?...要唔要嚟訓番晚?『喂!咪住先!我...我...我唔喺咁隨便架喎!
『哈哈哈....咁....你嚟唔嚟呀!
『唉!又喺Disneyland ......去過n次囉喎!
有無其他選擇呢?
『無!乖乖喇! 陪吓我....做吓〝 旅遊親善大使 〞喇 ....  
  最多唔洗你入樂園陪玩囉! 淨喺陪訓,仲有....
仲有....乜呢?
仲有....或者...要做吓外賣速遞員同例行巡視吓
青衣城 D業務咁囉!
『咁...我入嚟....淨喺陪訓咋! 咁悶...好似冇

『咁...你去泳池 show 吓 quali ....囉!
『 Hahahaha......Show 乜quali 呢?
『咪喺你D 泳術囉!
『咦!都好喎!我果幾張搭+送一嘅地鐵車票....
    咪...有用武之地!


七月週末,下午三點幾 check in ....
喺泳池游完水...巳經喺....黄昏時候....
話咁快就....日落西山

晚上Hollywood Hotel 外面候車處
搭地鐵去 青衣城...
執行任務(化身外賣速遞員)

週日早上游完水,食完早餐後check out ,再兵分兩路....

有入迪士尼樂園玩的....有看海...
看藍天白雲的....

看山的....

的...
看船的...


某個時間,集體活動:-
巡視〝青衣城〞D 業務嘅時候,
竟然同 麥嘜、麥兜來一個〝偶遇〞! 
齊齊去做食評家....
....正想舉機影相之際....
眾人錯愕地問:「幹嗎?食物有問題乎?
要影相留証據乎
?」
( 網上下載圖片)
芙蓉蝦(網上下載圖片)
(網上下載圖片)
炸鏝頭(網上下載圖片)
上海炒年榚 網上下載圖片)
《蘿蔔絲酥餅》(網上下載圖片)

**************************************************

1)   小籠包 - 皮薄但汁唔多
2)   鮮肉鍋貼 - 味道算OK 
3)   擔擔麵  -  小小辣,都幾好
4)   上海炒年榚  - 水準普通
5)   芙蓉蝦 非常好味 
6)   鱔糊麵 - 鱔多汁濃,很好味
7)   炸鏝頭 - 少少脆,點奶一流
8)   上海粗炒 - 味道差少少
9)   蘿蔔絲酥餅 - 酥皮鬆不太油膩
10) 酒穰丸子 - 誠意推介
11)、12、......突然失憶,忘記吃了甚麼?
**因為唔喺我賣單(付錢),驚人叫我比番錢
所以都喺唔好問:「食咗幾多錢喇?」**

 

他約我去迪士尼
作曲:kellyjackie @ Royals 陳曉琪 
兜過幾個圈 看木馬旋轉 美夢似是遙遠 仍埋藏著繾綣
快樂旅途中 有沒有熱戀 看著這入場券 如同尋獲溫暖 
笑問你 你話連夜候票再多的困倦 
也不怨 似在平靜地說出 絲絲的愛戀
畢生也願記起 香港迪士尼 煙火璀璨夜晚定會很美
坐咖啡杯 溫馨記憶 旋轉中細味 天邊星宿也沒法比
今天心碎或痛悲 只需要記住陪伴在你身邊有米妮
始終可以幸福地 沉迷在美夢裡希冀
要是你 決定明日伴我去闖天與地 會很美 故事延續下世紀 一生都記起
不必理是與非 不需要顧忌 穿梭堡壘內陪伴我嬉戲
米老鼠 比精品店的美 輕輕靠近 都可使我快樂跳起
當 身邊掛著相機 假使到最後還未望到不准你別離
可知心裡正準備 無緣合照亦抱緊你
公主與白雪都 不需要羨慕 因可跟你在長夜裡擁抱
見阿拉丁 本想說聲坐飛氈 卻又不可媲美 你待我好
星空不算是太高 假使有你在旁陪伴我一起每段路
可將一切記心內 明日共你愉快傾訴



5 則留言:

  1. 陪訓 class
    pay $
    no play no talk
    eat yourself

    回覆刪除
    回覆
    1. 陪訓 class
      pay $
      no play no talk
      eat yourself .... orange!orange!orange!:P

      刪除
    2. I earned $ to learn paint in CITA陪訓

      刪除
  2. 我唔喺咁隨便架喎!
    睇大戲 !
    食筵席 !
    唔洗錢?...
    要唔要嚟 show 吓 quali !?

    回覆刪除

歡 迎 閣下進 入 KaKa 的 Blog 天地,請留下一言半語吧!