2012年9月11日 星期二

無題





本來前天已經寫好新 post,

但自己一不小心 delete 咗首網誌音樂,


幸好昨晚剛弄好。
今早本來想 upload 先前篇新 post ,


一上 blog 就見到〝 樂兒〞delete 晒所有文章!
 


Oh!幹嗎?她又鬧情緒嗎?她的皮膚敏感症毛病又發作嗎?


真的有點兒擔心啊!


幹嗎?KaKa,你...你...你真的走火入魔呀!


〝 樂兒〞只是你的 blog 友,何必太......


平日在 blog 上,你哋見到 KaKa 回覆 blog 友時,


寫得最多的是〝Hahahahaha...........〞


其他 blog 友們一定以為 KaKa 是一個〝超樂觀〞的人,


也可能是一個〝不太認真〞的人!



其實....真正的 KaKa 是一個〝感性〞的悲觀主義者,


從前的我...也曾有過一些極不快樂的日子。
在那些日子裏,


我也曾失落過、痛苦過,迷失過.........

甚至痛罵過:〝 如果有神的話,神真的存在嗎??


生命的意義究竟在那裏??〞


難道...KaKa 曾經為失戀而迷失過?失戀?算是甚麼?


失戀....只不過是一場感冒吧了!感冒痊癒了...又可從新上路了!


樂兒 & 費師奶 是 KaKa 在 blog 上最投緣的 blog友,可能大家


都是〝口直心快、口無遮攔、口不擇言〞的人。


我曾經因為工作上、家庭上、與blog 上一些人的不快事....


而決心棄 blog 而去!
但...最後我又回來了,曾問過自己,


寫 blog 不是我的興趣,那麼....

那麼....KaKa,你回來是為了甚麼?不要問我,我也不知道!!


也許是為了blog 上的朋友...〝費師奶、過去年青人、人生馬拉松 .....


真的懷念已逝去的時光,
因為我們(四人)曾經有過搞笑而難忘的留言! 


** 特別要再提一提:〝費師奶 & 樂兒〞,我真的為了你們


才回來Yahoo blog!**


## 人生路上雖然滿是泥濘與碎石,

               但...我們只要理智地、樂觀地、   
              
小心地踏過去,相信總有充滿鳥語花香的

 林蔭大道在等待著我們!##

近來很喜歡以下呢兩首歌: 













15 則留言:

  1. 網絡上的友誼一樣很珍貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的!由於網絡上的友誼沒有利益關係,的確比現實生活中的友誼更純、更珍貴!:)

      刪除
  2. 真正的 KaKa
    是一個理智的〝性感〞
    大悲大樂觀主義者 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真正的 KaKa 是一個????
      其實...我越嚟越唔了解自己了!hahahaha...

      刪除
    2. something touch you deep inside
      the day the music die

      刪除
    3. https://www.youtube.com/watch?v=uAsV5-Hv-7U

      I can't remember if I cried
      When I read about his widowed bride,
      But something touched me deep inside
      The day the music died.
      So bye-bye, miss american pie....

      刪除
    4. 行下
      行下
      就一世喇
      出呢行下喇

      刪除
  3. 左三年.....右三年....
    唔.....又三年了....
    .唔了解自己.....問下院長喇.....

    回覆刪除
    回覆
    1. "左三年.....右三年...."
      歌詞?https://www.youtube.com/watch?v=rQRRU1d1Iks
      到咗11月…應該喺寫了四年了!
      唉!中毒太深了!我要拯救自己了!
      "唔了解自己.....問下院長喇."....至弊...連院長自己都唔了解佢自己呢!!kakakaka...

      刪除
    2. 院長只識睇失常人
      唔識睇正常人嫁
      你識笑....就好la

      刪除
    3. 我...俾你激到笑呀!
      唔識笑....就好容易...要入青山揾院長嫁la!

      刪除
    4. 秋風起...
      唔知仲有無.....
      水喉涼...冲呢 !?

      刪除
    5. 吓!秋風起...仲要...冲凍水涼!?!

      刪除
    6. 我一年四季....
      日日都冲凍水花灑凉嫁....
      水喉好過癮....好多水費嫁....!!

      刪除
    7. 日日都冲凍水花灑凉...一年四季....身體好!:-bd

      刪除

歡 迎 閣下進 入 KaKa 的 Blog 天地,請留下一言半語吧!