2014年2月18日 星期二

做人開心最重要

明白有些事情無能為力!
明白有些事情無可奈何!
明白有些事情確要盡力而為!
明白有些事情確要盡我所能!
雖然重點責任不在我身上,
但...來有些是需要管的
我...有些事情真的疏忽了
我...是否確有點離職守呢?
唉!我是否確實責無旁貸呢?








存在

多少人走著卻困在原地
多少人活著卻如同死去
多少人愛著卻好似分離
多少人笑著卻滿含淚滴

誰知道我們該去向何處
誰明白生命已變為何物
是否找個借口繼續苟活
或是展翅高飛保持憤怒
我該如何存在

多少次榮耀卻感覺屈辱
多少次狂喜卻倍受痛楚
多少次幸福卻心如刀絞
多少次燦爛卻失魂落魄

誰知道我們該夢歸何處
誰明白尊嚴已淪為何物
是否找個理由隨波逐流
或是勇敢前行掙脫牢籠
我該如何存在

誰知道我們該去向何處
誰明白生命已變為何物
是否找個借口繼續苟活
或是展翅高飛保持憤怒
誰知道我們該夢歸何處
誰明白尊嚴已淪為何物
是否找個理由隨波逐流
或是勇敢前行掙脫牢籠
我該如何存在


30 則留言:

  1. 回覆
    1. 潔潔:六篇裏那一篇你最 like 呢?

      刪除
  2. 做人開心最重要...Ka Ka 可說得一點也不錯呢.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺啊!做人最緊要開心,管它快要天崩地裂!

      刪除
  3. 我很珍惜開心,因為得來不易!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella :是啊!所以 人生得意須盡歡,莫使金樽空對月。Hahaha...

      刪除
  4. Yes。KaKa,咁你現在過得開唔開心先?^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..我個人都幾容易自我調節,大致上好快會 把不快事拋諸腦後!:D

      刪除
  5. 對呢...做人開心最重要...::_962
    ♪░天░天░歡░樂░播░送░無░限░F░U░N░ ♪

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似神鳳咁...♪░天░天░歡░樂░播░送░無░限░F░U░N░ ♪
      一定過得開心! ::kk3011

      刪除
  6. 其實睇見妳個blog都夠晒開心::_1561

    回覆刪除
  7. 說得對,但開心與否?往往受到環境支配!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以要時時刻刻訓練 自己唔好被環境支配自己D情緒囉! :D

      刪除
  8. 回覆
    1. 開心最緊要 ...一向 都是 "永樂大典" 的宗旨!:)

      刪除
  9. ¤*¨♡MY █▄❤vE Ka Ka •☁*.甜睡夢甜喇::kk3020

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲甜睡緊?有甜夢發也是開心幸福啊!::oo2003

      刪除
  10. 最緊要開心, 人生如夢, 看得開必有得着! =))
    好有神鳯 feel =))

    回覆刪除
    回覆
    1. flash 的小作篇出文了啦! ...

      刪除
    2. 人生如夢,夢如人生...人生最緊要有夢、最緊要看得開、同開心啊!::kk3222

      刪除
    3. 雅姬蘭的分享真棒,我已安裝了 汽車筆記形公告欄!::kk3107

      刪除
  11. 我都想開心, 但未能做得到.::mm1613

    回覆刪除
    回覆
    1. 慢慢來吧! relax 吓喇...香港人,不要煩出病來啊!::ww6038

      刪除
  12. 回覆
    1. 誰知道我們該夢歸何處
      誰明白尊嚴已淪為何物
      是否找個理由隨波逐流
      或是勇敢前行掙脫牢籠
      我該如何存在...

      刪除
    2. 你都幾有骨氣...又有正氣....又夠薑....又有尊嚴
      叫左你睇~功夫喇....
      又可以學如來神掌....
      又有波板糖食.....
      你話係唔係先 !?

      刪除
    3. 睇咗...好多次喇!!

      刪除

歡 迎 閣下進 入 KaKa 的 Blog 天地,請留下一言半語吧!