2015年1月21日 星期三

台北自由行 "野柳地質公園 (上)" (Aug.,2014)

中學時讀地理嘅我,此行台北自由行理所當然要去吓野柳地質公園睇睇喇!
通常在財力物力不足之下,KaKa 去旅行真喺好少會想重複去多次某個地方,
但...野柳喺我想一去再去的地方,喺令到我忘形地喪影喪逛宣揚??精神...
哈哈!差點杜如風上身添!應該喺令到我忘形地迷失喪影喪逛
體驗大自然嘅鬼斧神工,流連忘返嘅好地方.....
據知野柳地質公園喺台灣小學旅行必選之地,以活動教學認識大自然,
如果小學時能早日去親親野柳,話唔定今日嘅KaKa 已經喺一個地質學家喇!
(正在痴人說夢話中....kakakaka.....)

一早喺酒店食飽飽早餐後,去臺北西站A楝搭臺北往金山嘅國光客運巴士,喺野柳站落車
一落車首先見到野柳漁港,眼前天空亮色彩
股漁港風味撲鼻而來 ,那份樸素的漁港風貌,真的令我悠然神往
如果...我話如果能與另一半下半生在此過著看海的日子....每日吹吹海風,
呼吸着那股大海氣,吃吃味的活蝦,坐在海岸欣賞浪濤
偶而於海邊暢泳,或者乘船出海迎風破浪...消遙寫意多浪漫啊!
正在發緊夢同想舉機拍照之際,人話回程時才拍吧!(唉!回程時因為逛得太倦了,
又趕住去下一個景點,搭咗的士走人,忘記了在漁港停下來拍)
所以我幾時都話...有時一定要即時捕捉任何機會,因為咁先唔會錯過了!

此照片是友人新年時去野柳漁港時代拍的





日嘅野柳漁港一早已經烈日當空,要步行大約十分鐘才到野柳公園。
野柳海洋世界
野柳海洋世界有水族館海豚表演館,這兒除了有虎鯨、海獅海豚表演高空跳水、水上芭蕾、特技秀等表演節目但...聽說規模和種類都難香港海洋公園的海洋世界比較,不看也沒有損失吧!
駱駝岩...第一個景點,一隻趴著的駱駝在著遊客們回眸一笑!
海蝕崖與海蝕平台

野柳蕈狀岩...俏皮公主石

野柳女王接班人... 俏皮公主

為擔心女王頭風化斷頸,野柳園區選出新的「接班人」「俏皮公主」,有點兒青澀的俏皮公主然沒有女王的雍容華貴,但許多遊客都認為「俏皮公主」與是女王頭相似度達70%。 
斜面上的壺穴
溶蝕盤
蜂窩岩
風化窗
節理
 象石
看!大象在游泳耶!(比多啲想像力喇!  )
 海龜

明明天氣預測話台北唔喺咁熱同有啲天陰架! 
但...呢日嚟到野柳,真喺要用齊旅行法寶...雨傘太陽眼鏡
太陽太陽油( 靠人哋嘅! 嘿嘿嘿...)都唔惦,
都喺晒到成塊面同手腳紅,鳴嗚嗚....




26 則留言:

  1. 果度海邊夏天去到勁晒^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀!夏天去勁晒!
      但...如果唔晒影出嚟啲相又唔靚喎!魚與熊掌不可兼得!^^

      刪除
  2. 哈哈! 漁港風味是不是魚腥味? 呢個地質公園啲天然石似乎好一般同埋種類少減啲喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!魚腥味緊喺唔少得架喇!
      吓!乜好一般咋咩??
      我...仲有下集喎!!! 嘻嘻!:P

      刪除
  3. 我小時間都聞女王頭風化斷頸,但不經覺又幾十年了!看來女王頭仲硬頸過我條頸啵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈....就喺因為女王頭可能因風化而斷頸(呢個喺旅遊賣點嚟!),
      咁先吸引到啲人去一睹女王(可能喺)最後的風釆嘛!:D

      刪除
  4. 呢度好出名,真係好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因海水侵蝕與岩石風化而成奇石....大自然鬼斧神工之作而聞名國際!^^

      刪除
  5. 中學時讀地理嘅,難怪這樣陽光。
    野柳漁港都好有風味!
    我喜歡女王頭多過「俏皮公主」。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈...陽光?都幾架!我鍾意冬日裏的陽光!
      喺呢...我都覺得女王頭靚D咁!

      刪除
  6. 呢d自然環境真係好吸引,也可讓人走出繁囂與「血拼」,放慢腳步,是不錯的景點。最緊要的是,千萬不要因為遊人多了而受到垃圾污染,要好好愛惜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀!可讓人走出繁囂,洗滌心靈....好羨慕台灣人啊!
      希望D遊人好好愛惜大自然嘅鬼斧神工之作!

      刪除
  7. 藍藍的天,看得人心情也跟著好了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 藍天白雲,加上無數的奇形異石,清涼的海風,人置身其中,煩惱盡消!::kk3090

      刪除
  8. 俏皮公主!? 如果她的臉真的那麼多圓點 , 也太可怕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!俏皮公主的臉真的好多可怕嘅圓點喎!
      Key:唔駛擔心,唔會叫你做「駙馬」嘅!kakakaka....

      刪除
    2. Key:
      2月7日開始,google drive好像出問題,我們一直用的“表情符號表”javascript未能存取。
      koosan 話可以試試去
      1. 版面配置
      2. 編輯裝有表情符號表小工具
      3. 將talEmoti.table.min.js改為kemoji.table.min.js

      咁就會有翻o的公仔架啦!

      刪除
    3. Key:
      3. 將talEmoti.table.min.js改為kemoji.table.min.js
      更正為:
      3. 將talEmoti.table.min.js改為kemoji.table.min.js.txt

      刪除
    4. 嘩 , 原來出了問題!! 等我試下改改 , 多謝你告訴我呀.

      刪除
    5. Key::
      記得喺...
      3. 將talEmoti.table.min.js改為kemoji.table.min.js.txt

      刪除
    6. 我改左都係唔得呀! T_T~

      刪除
    7. Key:
      或者將舊的除去,安上以下新的表情符號:
      <script type="text/javascript" src="https://googledrive.com/host/0B3A_Ixxw5RrjamhLcjBFM0trRHM/kemoji.table.min.js.txt"/></script>

      刪除
  9. 剛剛 kemoji 更新了他的文件為 txt, 我的 blog 裡頭, 表情符號 再次面世. ::_382

    回覆刪除
    回覆
    1. 好嘢!表情符號 再次面世.!=D>
      ::kk3090 ::oo2053 Koosan!

      刪除

歡 迎 閣下進 入 KaKa 的 Blog 天地,請留下一言半語吧!