2015年4月11日 星期六

遊花園...

 記得第一次嚟呢度...公園剛啓用時候,
原來轉眼已經…
還記得你牽著我的手走遍公園的每一個角落...
今日舊地,憶...
光...
看來這公園保養得算不錯...
 蓮花池
仲有好多烏龜太陽...
原生澳洲新南威爾斯昆士蘭的"串錢柳"
每逢3至5月,開滿串奪目的紅色花蕊...
紅色"串錢柳"古時的在一起,
柔軟的枝條風搖曳

宮粉羊蹄甲

靳杜鵑花
黃金菊
 
跳舞蘭
木棉花
柴灣公園內的特色噴水池現在已經不能噴水了??
公 園 西 南 角 的 小 山 前 身 為 1929 年 設 立 的 童 軍 營 地 , 俗 稱 「 童 軍 山 」
童 軍 活 動 中 心 於 一 九 七 二 年 遷 往 大 潭 篤 , 原 童 軍 山 被 闢 為 首 代 柴 灣 公 園 。
在覽瀑亭上尊古炮,
是於1973年於柴灣進行海床挖掘工程時所掘出的。


資料:
柴灣公園於1993年開始啟用,佔地約6.55公頃園內設有多類型的康樂及休憩設施
公園被東區走廊劃分成兩個部分,主要部分在東區走廊以東。 
當 年 這 裏 是 伸 入 西 灣 的 一 個 小 岬 角 。 在 市 區 擴 展 至 柴 灣 時 , 童 軍 活 動 中 心 於 一 九 七 二 年 遷 往 大 潭 篤 , 原 童 軍 山 被 闢 為 首 代 柴 灣 公 園 。
 踏 入 八 十 年 代 , 部 份 童 軍 山 被 削 以 興 建 東 區 走 廊 及 柴 灣 站 。
 剩 餘 部 分 及 相 連 的 填 海 地 上 便 興 建 了 新的 柴 灣 公 園 。

設備:
硬地小型足球場、籃球場、網球場、露天小劇場、兒童遊樂場、模型船池、人工瀑布、噴水池、荷花池、台階花園、山仔公園及小食亭::cc9091 


34 則留言:

  1. 柴灣公園我沒有到過..看來也不錯.謝謝分享..::uu7123

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果去開柴灣,去逛下囉! 好近住柴灣地鐵站架!

      刪除
  2. 回覆
    1. 有機會下次返嚟去逛下囉!:D

      刪除
  3. "串錢柳"好特色啊!我未到過柴灣公園添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一串串紅色嘅"串錢柳"吊喺度都幾靚!
      不過...如果過咗花期可能啲花凋謝晒架!:P

      刪除
  4. 柴灣公園未去過,看來幾天,環境幾好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀!那天不太熱也不太涼,環境算不錯,都有唔少人在跑步和做運動。:-bd

      刪除
  5. 細細地但小橋流水整得唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺啊!有啲小橋流水,令成個公園添上一份清雅氣息!:x

      刪除
  6. Ka Ka,好多快樂回憶呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻! 有少少喇! :D

      刪除
    2. 千姿萬彩的地方,是值得有呢!哈哈哈

      刪除
    3. 千姿萬彩的地方,也要有一顆開朗的心才行啊!:P

      刪除
  7. 好友♦・゚☀•´早晨&午安*☁`☼::mm1582
    大家都唔少得。。゚❤每一天º°¨♡•ღ¸.
    ✿窩心錫錫又快樂抱抱健康不絕❀
    ❥•*¨*♥╠ ╣ a Ρpy星期曰ʚïɞ¨`*•ƸӜƷ

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☀•´午安*☁`☼::mm1963
      ✿快樂健康不絕❀又星期一 ʚïɞ¨`*❥•*¨*♥•ƸӜƷ

      刪除
  8. 看來清靜沒有人潮 , 在香港很難找人少的地方了!! ::cc9125

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊!香港地真喺很難找到沒有人潮的清靜地方啊!
      去D無咁出名嘅地方可能會好D!8-}

      刪除
  9. 原來潔潔喜歡的是串錢柳~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我都喺上網查…先知呢啲叫"串錢柳"! :P

      刪除
  10. 香港政府喺過去十幾年,於不同地區,建設咗唔少公園,好多都唔錯,差不多每一區都有,例如天水圍公園,荃灣德華公園,元朗巿公園,上水北區公園,大埔海濱公園等等。柴灣公園建設都好有特色,但咁遠路,相信我唔會去,如果無你呢啲圖片,我真係唔知呢個公園嘅環境咁好喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!你自己果花園都種滿花喇!仲邊冼去第啲公園!
      你講咁多個,我凈喺去過...大埔海濱公園、柴灣公園!:D
      "如果無你呢啲圖片,我真係唔知呢個公園嘅環境咁好喎!".
      ..哈哈哈...唔好信圖片呀!要親歷其境呀!可能影出來有些少美化咗架!::oo2014

      刪除
    2. 哈哈!你講得啱,圖片未必一定反影事實,但我信任你的報導!

      刪除
    3. Philip:多謝你的信任!:)
      但…可能不同天氣、不同季節、不同心情…睇嘅同影出黎嘅景緻...都各有不同...
      也許同一景物影出黎也不一樣!^^

      刪除
  11. 以前我都鍾意在這裏睇人放船仔
    依家先知原來係卡卡的拍拖聖地kakakakakakaka.....
    串錢柳原來是來自澳洲

    回覆刪除
    回覆
    1. 鍾意喺度睇人放船仔??乜你住喺附近架咩??
      咪咁儍喇 !唔喺我拍拖勝地呀!!:P
      " 牽著我的手走遍公園的每一個角落... '也可以是親人架!
      喺N...N...N...年前同屋企人嚟過呀!!kakakakakaka....

      刪除
  12. Ka Ka,我舊年天熱時也去過這公園 , 也拍了一些相片發表了一篇網文, 但我影的可沒有你拍的那麼漂亮, 以及沒有逐張圖來做解說, 若有興趣可來我網誌看回我上年十月份發過的這一篇----------"柴灣公園攝影樂", 好嗎?::kk3011

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊!我記得呀!一定會再去你的網誌再看看..."柴灣公園攝影樂" :)

      刪除
  13. 回覆
    1. 以前那特色噴水池喺可以噴水架!!

      刪除
    2. 吓!我...真喺好多口水咩??:P

      刪除

歡 迎 閣下進 入 KaKa 的 Blog 天地,請留下一言半語吧!