2015年10月19日 星期一

美若黎明破曉時 ....

十月一日凌晨五時,好夢正濃的我,被電話鈴聲吵醒,
電話裏的人說:『要不來一個特別的國慶日?
一起去看日出....好嗎?
我...........................................................
於是…睡眼惺忪的我匆匆换上運動衫
然後....仿似夢遊般雲游著、拍攝
行走寂靜的道上......

朦朦朧朧薄薄的霧氣,此刻顯得格外溫柔迷人.... 
哈哈!差點迷失了方向,幸好有晨跑的健兒引路。
黑夜裏的貨倉碼頭一面的迷人景緻!
很漂亮的藍色喔!


在微微的海風吹拂下默然坐在街燈下的大石柱墩上,
讓街燈的微光照亮我的臉龐地仰望天空的四周
遺忘了時間,沉醉黎明破曉時最浪漫而短暫的邂逅....
日出天空和雲彩顏色千變萬化,...
儘管黎明破曉將至,晈潔透亮月兒仍是照亮着前方的道路,不願離去!
瞬間
虛幻與真實糾纏在一起,旭日在雲海中約隱約現
雲霧飄緲瞬息萬變如夢幻仙境....
陽光從水平線開始漫延,泛起淡淡粉红的朝霞正呼喚著沈睡中的天空....
粉紅色朝霞緩緩彌散著....
頑皮太陽躲藏在雲霧裏,雲霧裏美麗的霞光
撲塑迷離的霞光大海上...
霎那仿佛披上了一層金紅色的
人就像在海洋漂泊流浪船舶需要黑夜裏海上的明燈,引領正確的人生航向....
光芒彷彿劃破黑暗,整個景象調變幻莫炫麗的光影縱即逝....
瞬間一層金,海面上泛起一層層金色的漣漪
一會兒白的、黃的、橙紅的耀眼的光彩射到高的雲層上
燦爛黎明曙光,瞬間打破了孤獨與寂靜的夜空!
成群結隊的鷹,在高空中不斷盤旋
腦海裡依稀還記得第一次躺在碼頭上,著太陽慢慢從水平線升起
如詩如畫的日出美景,美得難以用筆墨形容。
太陽終於從雲隙裏探出頭來,那直透在海面上,
為漆黑的海面上了一層閃爍耀眼的
溫暖耀眼的呈現出光芒總讓人充滿堅定的心....
破漆黑的燦爛曙光,期望
破曉那一刻旭日冉冉光照雲海,
給人一種朝氣蓬勃的一片光明覺....
破曉前照亮黑夜的街燈一盞一盞熄滅了...
黑夜新的一天開始了...
日出喚醒清晨 大地光彩重生
讓和風拂出的音響 譜成生命的樂章.....
吃罷早晨精選,回家睡過飽飽的!








美若黎明   李健


李健-等待黎明
李健-等待黎明
詞:黃勇,李健,賀文進
曲:黃勇
今夜繁星圍繞
我耳畔輕撫著你的髮梢
請答應我要等天亮 ​​聽鳥鳴叫
不要睡去我還有話要講
靠近我這一次別離開
握緊你手不放開等黎明
煙火綻放照亮這滄桑的夜空
越過高山等待美麗彩虹
這裡繁星圍繞
我耳畔纏繞著你的髮梢
你答應我要等天亮 ​​聽鳥鳴叫
不要睡去我還有話要講
靠近我這一次別離開
握緊你手不放開等黎明
煙火綻放照亮這滄桑的夜空
越過高山等待美麗彩虹
靠近我這一次別離開
握緊你手不放開等黎明
煙火綻放照亮這滄桑的夜空
越過高山等待美麗彩虹
靠近我這一次不離開
握緊你手不放開到黎明
煙火綻放照亮你我無悔青春
越過高山擁抱美麗彩虹
你曾說過等春風吹來烏雲散
你和我一起看那山花開


87 則留言:

  1. 回覆
    1. 是啊!不但好玩,而且令人迷醉!

      刪除
  2. 一個來電, 即刻整裝待發...相信這個人非比尋常啦~~哈哈哈
    其實清晨時份都幾舒服,人少車少感覺吸啖空氣都比較清新!!
    影月亮仲要影到月亮的陰影部份......一個字"正"!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真喺....非比尋常~~哈哈哈....
      喺呀!我幾鍾意清晨時份嘅空氣,人少車少廢氣少果種感覺...幾舒服、幾清新!
      我代個friend 多謝你的讚賞!:D

      刪除
  3. KAKA,乜咁有雅興呀?我都覺得黎明破曉時,是一天中最美的時刻!

    我又想起以前一篇課文,將黎明時的效野,形容得入木三分:[ 時雞鳴月落,星光照曠野, 百步見人!]
    你部相機好勁喎,連月亮都影得咁清同咁大!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺...KAKA,乜咁有傻勁呀!hahaha.....
      以前嘅課文內容Philip 仲記得....叻叻喎!
      "時雞鳴月落"....唔知而家的公雞仲識唔識得啼叫呢?
      "星光照曠野"....而家D光害咁厲害,新界D星光也未必可以照亮曠野喎?!
      部相機喺個friend架,是部普通高清相機而已!

      刪除
  4. 小西灣看日出應該幾靚
    返都屋企仲瞓得著咩?!@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊!但...果朝早日出時太陽被雲層遮蔽住...
      聽晨運客說到了十一月觀日出會比較好D,因那時會天朗氣清D!
      點解瞓唔著呢??

      刪除
    2. 睇完心情太興奮咪瞓唔著囉XXD

      刪除
    3. 哈哈哈...Gael 又知我心情太興奮瞓唔著嘅?!

      刪除
    4. 因為....因為...大夫無嚟睇日出囉!wakakakakaka....

      刪除
    5. 既不相逢未......????

      刪除
    6. 既不相逢未.....嚟睇日出囉!

      刪除
    7. 哈哈哈......
      大夫喺咪同每個女仔都講同一句說話呢?!

      刪除
    8. 有的說話~
      是自負才女....才能明白....

      刪除
    9. 哈哈哈......
      見你喺遊戲於江湖之小鄧子/大夫...同你講吓笑咋嘛!
      btw...根本我就唔喺才女....所以點會自負呢!:P

      刪除
    10. Gael :做咩啫你....又笑人啫!
      攝影才女....嗚嗚....[-(

      刪除
    11. "才女
      不止於攝影"...唔明???

      刪除
    12. 多才多藝的
      才女
      讚才女都要讚出......

      刪除
    13. 大夫相識既多才多藝才女滿天下,誰知道你在說誰呢?

      刪除
    14. 是有才者
      無所不才
      今晚有乜....豆腐....

      刪除
    15. 無...哂...喇!
      俾 KaKa 用晒嚟...做武器..................
      排山倒海咁…掟你喇!Wakakakaka.....

      刪除
  5. 那個晨早叫得你起床看黎明的人是你密友吧! ::kk3006

    破曉的清清的冷光, 然後晴空萬里, 教人感動啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 那個晨早叫得我起床嘅...鬧鐘....算唔算是密友呢?哈哈哈....
      是啊!破曉時的變幻莫測景象,教人感動啊!

      刪除
  6. 和風拂出的音響 喚醒日出的清晨
    譜成生命的樂章 讓大地光彩重生 

    回覆刪除
    回覆
    1. 和風拂出的音響 敲醒沉睡的天地
      譜成自然的樂韻 讓清晨光彩重現 

      刪除
    2. 和風拂出的音響 敲醒沉睡的天地
      譜成自然的樂韻 重現光彩的晨曦

      刪除
    3. 和風拂出的音響 敲醒沉睡的天地
      譜成自然的樂韻 重現晨光的熹微

      刪除
    4. 啱....曬...key....
      合...曬...何....車....

      刪除
  7. 破曉時份係有另一番美態!

    回覆刪除
    回覆
    1. 破曉時份,天空和雲霞色彩變化萬千 ,炫麗非常,確有另一番美態!

      刪除
  8. 晨光很美!但我真的沒法如您般早起,祇好過來欣賞。哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 說書人 日理萬機,邊似得閒人如我般早起看晨光呢?!
      所以...我 post 上嚟俾你睇囉!:P

      刪除
    2. 不是「日理萬機」,祇是雜務纏身。
      謝謝您的幫忙,哈哈哈

      刪除
    3. 真羨慕您懂得享受生活,哈哈哈

      刪除
    4. 說書人:雜務纏身也要忙裡偷閑一吓呀!

      刪除
    5. 哈哈哈,這是我的目標,可惜時間不憐憫。

      刪除
    6. 時間不是由人分配的嘛?!
      時間是由人主宰,而不是由時間操控/憐憫人!:P

      刪除
    7. 24小時/全天候都是Boss的嗎????

      刪除
    8. 唉 !! No boss pay my time !!

      刪除
    9. 我們都在曬....
      看你曬錢~有Boss有工資
      我在曬命~無Boss有Times

      刪除
    10. 我只想在一望無際的沙灘上曬曬太陽,漫步於夕陽下,這樣便心意滿足了。:P

      刪除
    11. 全曬
      泳衣曬
      曬太陽....月亮....星星

      刪除
    12. 泳衣曬?????

      刪除
    13. hahahaha....你估喺你咩...唔穿泳衣去曬 !!

      刪除
    14. 不識廬山真面目,只緣身在此山中。:P

      刪除
    15. 青山無限好
      身在此山中

      刪除
    16. 青山依舊在,
        幾度夕陽紅。

      刪除
    17. Ka Ka 今年有去海灘嗎?唔覺您出過相關的 blog喎。

      刪除
    18. 長洲的東灣泳灘和觀音灣算唔算呢?
      http://kaka41218.blogspot.hk/2015/04/blog-post_19.html

      刪除
  9. 同一處地方,唔同時段都有唔同的風光gar,但係日出的風光,我就唯有靠睇相喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀!同一處地方,唔同時段唔同季節,都有唔同的景色風光gar!
      影日落會唔會啱SU多啲呢?!:D

      刪除
    2. 影日落,從「時間」角度看難度低好多啦。^_^

      刪除
    3. 哈哈哈…正常嘅...取易不取難,咁…SU一於由"易"出發吧!:D

      刪除
    4. 由"易"出發~2
      由"心"出發~3

      刪除
    5. 影日落喎!2,3點...上/下午都早喎!

      刪除
  10. 有個不愛睡的伴 , 看來也不錯 ! ::ee5104

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈....間中不愛睡 , 有時也可增添不少樂趣和意外收穫! :P

      刪除
  11. っˆヮˆ)っ・。.❤我好番好多喇喂。゚♥ ::_382
    好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期六嚟
    - ҈ -•*¨¤今天我有些精神出門買鎹菜喇Ѽ◇。゚
    大家天天發放正能量 ೋ✱ 將愛心互送哦
    齊齊窩心錫錫又快樂抱抱享受幸福開心人生喔

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚☼早晨喇喂。゚♥
      好番好多就好了!:)
      秋涼了・゚゚出門記得帶多件衫,以免又染病呀!。。゚*♦
      Ϡ₡齊齊❉*´¨快樂享受幸福開心人生喔⊹

      刪除
  12. 清晨時分往往是最好瞓的時刻, 睡得迷迷糊糊之間, 若此時有人給我打電話來吵醒我, 叫我陪他看日出, 我不單不會去, 更會贈佢幾佢粗粗的口語, 擾人清夢的快給我收線, 哈哈.....叫佢知難而退, 沒有下次了.....::uu7108

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.....果然喺Momo本色!
      清晨時分... 睡得迷糊之間, 若此時有友人給我打電話來吵醒我...
      他/她應該喺非常重視/看重....我,才會擾我清夢....kakaka....

      刪除
  13. 好友♦*✫快樂話咁快又一天★。゚*☾⊹.•晚上好喇喂☁*¨✬::mm2254

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦*。゚*☾⊹.•晚上好喇喂☁*¨✬:)

      刪除
    2. ♦*.•✫好友・゚*話咁快又一天 ::kk3020
      ⊹☾.•*☁good night 甜夢✬*¨★
       °∧_∧
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___
      /└-(____/
       ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
      ❤*¨❣・。。゚♥快樂星期一❥ღ•ೋ♡
      天氣轉了涼風*大埔區。゚得21度咋
      記住出門加件外套。.保重身體&何包呢

      刪除
    3. ♦*.•✫好友・゚* ⊹☾.•*☁good afternoon 甜夢緊??✬*¨★
       ❤*¨❣♥話咁快又是 快樂星期一❥ღ•ೋ♡
      天氣轉涼了・。。゚大家都要記住出門加件外套。.保重身體&何包呢!:D

      刪除
  14. 咁最近秋天, 天朗氣清, 仲有冇去影月光?!!
    上周有一日的清晨,見到個月光好光好靚,即刻臨時用相機在窗邊拍低!!
    當然效果一般啦~冇你影到月光的陰影咁靚...

    回覆刪除
    回覆
    1. 無去影月光呀!
      咁好嘅....清晨個月亮仲喺又光又靚!
      咁你會唔會配合番張月光相寫番篇文章呢?
      我見到特別/靚嘅景物都喜歡即刻用相機/手機拍低!

      刪除
    2. 才女幾時又去晒月光XXXD

      刪除
    3. 唔話你知...等你心思思!kakakaka....

      刪除
    4. 咁....駛唔駛出張通告比你呢?!:P

      刪除
    5. the morning call is ring early

      刪除

歡 迎 閣下進 入 KaKa 的 Blog 天地,請留下一言半語吧!