2014年10月9日 星期四

台北自由行 "曰出" ( Aug.,2014)

平日朝早要鬧鐘鬧醒嘅我,去旅行而會自動醒,除咗訓唔慣陌生床外(總是半睡半醒,嗚嗚...),總覺得在酒店睡,沒有在家那麼舒適安全,是的,我不得不承認...其實自己是一個極需要安全感嘅人!哈哈!
酒店房間只有浴室是向住馬路,嚟咗台北第二日嘅朝早,打開浴室部份嘅百葉窗簾眼前突然一亮, Oh! My God! 久違了的日出景緻就在眼前,立即回房間拿手機,拍拍拍....(本想叫醒同房友人,但見她好夢正濃...) 
哈哈!嚟台北真喺無諗過會睇到曰出架!

台北第二日...曰出(5:35 am)


第三曰...嘅曰出
第四...曰出
哈...



陪我看日出 - 蔡淳佳




40 則留言:

  1. 回覆
    1. Philip : "剩係去睇日出?"...有乜咁出奇啫!:P
      如果我有錢嘅話...學 唐唐 今天去南極睇吓企鵝,明天去挪威睇吓北極光,後天去 .....

      刪除
    2. Stella: 我真喺一個人傻傻更更咁企喺度(浴室嘅窗旁) 靜看風雲驟變架!:))
      btw...唉! 而家啲香港人真喺只能坐喺度靜看風雲變色!:((

      刪除
  2. D雲好有暴風雨前夕feel。

    回覆刪除
    回覆
    1. SU: 經你咁講...睇睇吓...又幾有暴風雨前夕feel 喎! :D
      又其似此時此刻嘅香港政治天氣...暴風雨前夕! :P

      刪除
  3. 好友•*快樂時間過得好快★又係瞓覺覺豬時間::kk3020
    我又好眼瞓呀⊹周公子見呢•*大家¨♦晚晚甜夢安睡☁

    回覆刪除
    回覆
    1. 神鳳:起身未呢??::kk3023
      ★快樂時間過得好快★今日洗唔洗去買餸煮飯呀?

      刪除
  4. 我也是睡不慣生保床,旅行時多數早醒^^
    你酒店個view又幾正喎,還可遙遙看到101,總統府和中正紀念堂呢@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你都喺睡不慣生保床,志同道合喎!kakaka...
      每次人在旅途時,都好掛住屋企張床,旅程完畢回到家,睡在自己的床上,
      不期然有一份溫暖同幸福的感覺湧上心來! 哈哈!
      喺呀!可以遙望到101,總統府和中正紀念堂架!(雖然景物唔喺太大),酒店個view都算幾正!
      btw...不過住台北D酒店會交通方便D!

      刪除
    2. "btw...不過住台北D酒店會交通方便D!"
      應該喺...btw...不過住台北車站D酒店會交通方便D!

      刪除
    3. 如果去埋其他城市,咁住近車站好好多,唔駛再駁車

      刪除
    4. 喺呀! 住近車站,唔駛再駁車,交通方便D(不過台北車站D酒店房租價錢貴D囉!)!

      刪除
  5. 台北除了風光以外,最吸引我的是有好多漫畫賣::_343

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺網上看過一些介绍,說台北有些廿四小時營業的漫畫店可過夜住宿添架!
      而且也有以漫畫為特色的公共圖書館...例如"臺北市松山區的『臺北市立圖書館中崙分館』" 。

      刪除
  6. 風起雲湧,好美麗的一個黃昏。

    回覆刪除
    回覆
    1. Story Teller: 懶得你呀!連題目都唔睇! 人哋題目已經寫明"日出"喇!
      仲成日掛住"人約黃昏後"....哼!:P

      刪除
  7. 千變萬化的雲 , 頓成相片主角 , 日出的美態也比下去了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀! 喺台北果幾日,晨早的天空,雲和煙霞確實較多和厚,
      瞬息間,千變萬化的雲也來一個喧賓奪主了!:))

      刪除
  8. •*快樂時間過得好快★又係瞓覺覺豬時間::kk3020

    回覆刪除
    回覆
    1. •*快樂時間過得好快★喂!又係起床嘅時間喇!::_962

      刪除
  9. 。゚我要回覆E-Mail 喇喂*゚☾•⊹*゚::_372

    回覆刪除
    回覆
    1. \(^▽◕。)/ ¤・゚ FB::_962

      刪除
    2. 神鳳:超多fans !好忙吓喎!!kakakaka....::kk3090

      刪除
  10. D雲好似壓落嚟呀~

    KaKa,依家係唔係,唔可以自動播歌呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時我在現場睇時,是覺得自己投入雲的懷抱中,精神上與雲融為一體架!kakaka...
      Btw...所以睇事物嘅感覺真喺要睇當時觀賞者的心境如何架!不同的心境有不同的體會架!
      潔潔成日keep住行山,應該呼吸到更多大自然的氣息,頭腦更加清晰,該不會容易受近期
      香港的政治氣氛壓到透不過氣來吧!:)

      刪除
    2. 可以自動播歌呀!看看此post 呀! ... http://kaka41218.blogspot.hk/2013/11/youtube.html

      刪除
    3. 將原本是:hl=zh_TW&amp 刪除了,
      然後再在3&amp 後加上 hl&autoplay=1&zh_TW ,然後儲存...再發佈(要在發佈後才有畫面...架),這樣便可以自動播歌了。

      刪除
  11. ☁¤藍天白雲又一天☀*¨早晨+黃昏好☁・゚::uu7122
    ☁*¨話咁快明天又♥╠ ╣ a Ρpy 星期五

    回覆刪除
    回覆
    1. 神鳳:
      藍藍天空高掛我的夢
      深海 潛入最深追逐確與眾不同
      沿途快樂自由陪伴我
      美夢成真因你讓我到處去碰
      友善說話是最佳天氣
      春風化露澤霖於心窩
      友善態度是暗中的火
      似艷陽亮著我
      熱切追求求有意思
      一生匆匆渡過
      浪泊天涯隨你意思
      星空野地皆可

      http://youtu.be/r68h9P9Rj-I

      刪除
  12. 回覆
    1. 喺浴室睇日出...:D

      刪除
    2. 你牽著我 穿過了霧 叫我看希望就在黑夜的盡處
      哭過的眼看歲月更清楚 想一個人閃著淚光是一種幸福
      又回到我離開家的下午 你送著我滿天葉子都在飛舞....

      刪除
    3. 那條友仔
      有無博大霧 !?

      刪除
    4. (本想叫醒同房友人,但見她好夢正濃...)
      ...同房友人,是"她"..女仔嚟架!!!!
      話你無睇我的post架喇!哼哼!

      刪除
    5. 話左你
      唔好睇星星喇 !!

      刪除

歡 迎 閣下進 入 KaKa 的 Blog 天地,請留下一言半語吧!