2015年2月24日 星期二

乙未羊年- 農曆新年隨想

近來真的沒有靈感寫blog,(懶就懶喇!又賴話靈感!
唔通要好似讀書時候咁...被老師追功課先迫出靈感嚟咩!kakakaka....)
咁...都要揾啲嘢寫寫架! (講到實有人睇你個blog咁...
哈哈!人睇咪當自我娛樂同訓練文筆囉!)
就講吓...農曆新年吧!
香港嘅農曆新年真越來越沒有氣氛
對我來說新年的幾假期,一定要做的事情
就只有拜年拜年食....
有冇買新衫過農曆新年?當然有喇!
其實在百忙之中都有抽空去吓shopping買新衫嘅!
但...看得上眼的只有一兩件衫而矣回家衣櫃看看,
原來有啲衫只穿過一兩次,便被打入冷宮
買衫果陣時,真喺幾鍾意架!但...過後便貪新忘舊!
(犯了所有女性都會犯的錯!學咗電影圈大哥大...
總要拖別人落水先得!kakakaka...)
有咩農曆新年前一定要買新睡衣新床單被褥,
因為細個時亞媽會咁,所以繼承咗呢個習慣
真的大年初一訓醒會有一種新年的感覺架!
唔信?下一個農曆新年試吓囉!
講起細個時候嘅農曆新年,記憶最深嘅喺....
....都會比亞爸投訴...投訴乜?? 
 咪就喺...我細個時候總喜歡在新年期間掃地囉!KaKaKaKa...
細個時都幾反叛吓!大人越唔比我做嘅嘢,我越想做!
果時農曆新年總喜歡喺花市買一盤桔仔,一盤鬰金香花或者水仙花...
會煑好多美味的應節餸菜比我哋大快朵
(細個時,廚神咁勁)

的我總喜歡在飯前祈禱時偷吃餸菜!kakakaka...
還有...跟爸媽去逗利是,有得食又利是逗...真喺幾開心吓!




21 則留言:

  1. 入到來處處都是嬌艷欲滴的花卉,KaKa 羊年一定桃花大旺!財運享通!

    回覆刪除
  2. 很美的桃花,新年最緊要去行返個桃花大運啦你kakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 桃花運...已經好多囉喎!kakakaka....
      顧惦你自己先喇!:P

      刪除
  3. 連個Blog都換了新裝!
    細個時,祇有好少數是會無反叛過,哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 搞搞啲新春氣氛嘛!
      哈哈哈...就喺想你咁樣講!kakakaka

      刪除
    2. 講反轉頭,其實小時反叛,對時代來說才是順從人生。少數無反叛過的,對時代來說才是反叛人生。所以,有即是冇,冇即是有。
      哈哈哈

      刪除
    3. 好玄喎!說大師!kakakaka...
      咁....即喺...“色即是空,空即是色” ! 哈哈哈....

      刪除
  4. 新年快樂!
    好美的新年裝飾,年花,還有大蝦,
    樣樣我都喜歡架 ,
    謝謝分享 ,

    回覆刪除
  5. 認同...細個總係覺得阿媽好似女廚神~~樣樣都煮得好好味...
    今年都冇特別為新年買些新用品...不過有這個習俗也好,象徵新年新景象!!
    最後那幅相是桃子骨嗎??睇見都可以餸幾碗飯~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 在任何一個小孩子心裏面,母親總是個萬能俠、女廚神!:D
      講真....我阿媽煮嘢真喺幾叻架!
      咁...有時依從一吓一些新年習俗都好架,可以營造多啲新年氣氛嘛!
      果碟喺菠蘿咕嚕肉(鍾意食菠蘿多啲,特登走咗青紅椒架!嘻嘻!)

      刪除
  6. 啲相影得咁靚,點會無人睇你個BLOG? 我都懶咗好多,可能係踏入羊年,有懶洋洋嘅感覺! 我都覺得喺香港過年,愈來愈無氣氛,可能喺無咗炮仗燒嘅緣故!細個時有買新衫過年嘅習慣,依家就好少咯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!Philip,多謝你呀!:)
      記得你唔喺懶羊羊嚟架喎!我同好多blog友等睇你啲文章架!
      我都覺澳門.台灣同大陸新年氣氛濃過香港.
      其實我都唔一定要買新衫過新年嘅,好多時見歲晚減價才買咋!

      刪除
  7. 我都有買新衫過農曆新年喇❤感恩♥*¨ 2Ѽ15羊年。*❣ღ•繼續開心萬事得::mm1930

    回覆刪除
    回覆
    1. 買新衫過農曆新年...好似開心D同有新年氣氛D!繼續開心買喇...買喇...:))

      刪除
  8. 羊年快樂 !
    我今年冇乜過年意識, 初一没出門, 初二便出遊了, 不過也過了一個不錯的春節 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 也祝你羊年快樂 !
      其實香港嘅農曆新年真喺越來越無乜氣氛,好多人都像你一樣趁春節假期出遊,
      "過了一個不錯的春節" ~~~~ 一定好精彩,等你的旅遊分享 !

      刪除
  9. 有咩農曆新年前一定要買?
    you 買 my 懶 !!

    回覆刪除

歡 迎 閣下進 入 KaKa 的 Blog 天地,請留下一言半語吧!