2015年3月7日 星期六

急起上嚟....

 




M巾另類用途你要知 急起上嚟幫到手


衞生巾除了是女士恩物外,其實還有很多不為人知的妙用,大家有否想過,標榜貼身舒適、兼且吸水功能強勁的衞生巾,還有其他的用途呢?

【戶外篇】
1. 單車座位墊
長途騎單車會令屁股痛,只要在單車座位貼上幾片衞生巾,就可以防止磨損大腿內側,十分舒適有效。

2. 鞋墊
衞生巾柔軟舒適而且透氣,夜用有翼的衞生巾貼在鞋內,既吸汗又乾爽,還能有效防止腳臭。

3. 廁紙
廁紙或廚房紙的吸濕能力較衞生巾差,若倒瀉咖啡或茶,可拿出衞生巾吸水,十分有效。

4. 粉撲
當在戶外忘記帶上粉撲,可以將衞生巾對摺,用中間層當粉撲使用,補妝便沒有難度。

5. 降溫神器
戶外露營時遇到朋友發燒,可用冷水浸濕衞生巾,貼在額頭上降溫。

6. 止血
戶外旅遊時受傷流血,可拿出衞生巾止血。

【室內篇】
1. 滑鼠墊
找不到滑鼠墊帶來不便,可將衞生巾貼在桌面,暫當滑鼠墊用。

2. 雪櫃吸味
雪櫃放一塊衞生巾,可有效吸走異味。

3. 美容冰敷
將衞生巾浸水後擰乾,放在雪櫃內就可用來做美容冰敷。

*** 幫到kakakakakaka....

轉載文章
http://hkm.appledaily.com/detail.php?issue=20150307&guid=53504671&category_guid=10793096&category=instant
圖片來源:http://www.wribao.com/news/201408/201438220.html


35 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都未試過!見幾搞笑吓,咪post上嚟! 睇完得啖笑!

      刪除
  2. 如果男單車手在座位上貼上M巾做防護,場面都幾搞笑下。=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈...場面又真喺幾搞笑吓!我諗女單車手都唔會咁做喇!:P

      刪除
  3. 吓?乜有多用途?你唔講我真係唔知喎! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我都喺睇完先知有咁多用途咋!:P
      但,我諗好少人會參考以上的用法!
      btw...曾經睇過某Y-blog友真喺用嚟當鞋墊貼在鞋內,佢話真喺既吸汗又乾爽喎!
      果個仲喺男blog友嚟添架!

      刪除
    2. Philip :我果blog 喺任何人都可以留言架喎!
      請"費老師"開咗電腦,然後
      先打.........1) 快速 申請 gmail
      跟住再按.. 2) 免費快速申請Gmail信箱- Google
      會見到......3) 建立您的 Google 帳戶,
      然後申請一個gmail a/c便可在我/或其他人果blog留言架喇!

      刪除
    3. 因有老師的電話号碼,所以我刪除了你剛才的那個留言!抱歉!:D

      刪除
  4. 太有創意,無法想像!
    哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!真喺超有創意!有啲如果真喺急起上嚟...都可以一試嘅!::kk3175

      刪除
  5. 倒瀉茶拿它來抺好出位啊! ::kk3115

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果喺眾目睽睽嘅茶樓...倒瀉茶拿它出來抺...真喺超出位架!::oo2051

      刪除
  6. 居然有咁多用途,目瞪口呆::_2114

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呢!原來有咁多用途添!:D

      刪除
  7. 應該都可以防磨擦吧?我地跑開步的,時常磨到上又損下又損,貼住來跑,我估應有一種貼身的呵護吧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!應該都可以防磨擦...啩!你下次跑步試試呀!:P

      刪除
  8. 用來做鞋墊之類收埋用嘅都還可以,如果大庭廣眾咁拎出來用就真係唔敢啦~~~~~驚畀人以為係變態XXXXD
    不過之前也聽聞過這種衛生用品其實不是女士專用,原來不少上年紀男士也有買來用的呢!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 做鞋墊...都可以接受嘅!(起碼無咁"張揚"!) :))
      吓! 真嘅? :-O
      咁…又真喺比用成人紙尿片方便同無咁論盡嘅!:D

      刪除
  9. 回覆
    1. 咸者都也,和也~例 :咸有一德
      老幼咸宜,老人和baby都啱用,
      你話夠唔夠咸......
      唔夠咸/鹹.....就含多的鹽水喇
      一早同你講
      你又 ????

      刪除
    2. 含多的鹽水??乜唔喺飲咩??
      一早同我講乜??
      我又乜呢 ???? :P

      刪除
  10. 哈哈....原來衞生巾有咁多用途, 又幾好噃, 但, 之不過會有幾多人會攞嚟咁用呢?? 怕且應該都冇幾個咁開放式真的咁樣用吧...哈哈.., Ka Ka , 咁你又會試吓嗎??.::kk3100

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真喺有特登試過用衞生巾貼在鞋內當鞋墊用,真喺既吸汗又乾爽,
      還能防止腳臭,唔錯架!::kk3090

      刪除
    2. 真係咁有效既? 哈哈....咁等我試先, 事關我都幾大腳汗, 有時著住對鞋行左成日街返到屋企, 對鞋比啲腳汗"嗡"住一陣味, 而家有你呢個好方法又不妨試下喇....::kk3023 ...哈哈

      刪除
    3. 你不妨試試呀!真係有效架!:D

      刪除
    4. 衞生妙用巾 !!
      老幼咸宜 !!

      刪除
    5. 大夫:你岩用嗎?

      刪除
    6. 一本化萬殊
      吸水棉也
      婦科:經產胎帶
      望診數據~
      绝對有用,

      刪除
    7. 一本化萬殊,萬殊歸一本。

      刪除

歡 迎 閣下進 入 KaKa 的 Blog 天地,請留下一言半語吧!