2015年3月27日 星期五

春色滿途 (上)


 春色滿途增添幾分春意... 
 春天是萬物生長的時候,繁花盛開,春意盎然
不論你走在那裏,只要稍為留意,
也能體驗到鳥語花香,悠悠綠,
一股春之氣息撲面而來…

台灣相思樹

靳杜鵑花

木棉花

宮粉羊蹄甲



林子祥 - 邁步向前



張德蘭 - 鮮花滿月樓




30 則留言:

  1. 回覆
    1. 喺呀…呢個春分時候,無論天氣同四周圍啲環境都好有春天氣息架!^^

      刪除
  2. 春天是生機勃勃四季之首,播種希望的季節 ,
    我跟隨 ka ka 去遊春 !

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. Stella:你講得好有押韻呀!:-bd

      刪除
  4. 花海處處開,春天到來換新氣象!

    回覆刪除
    回覆
    1. 春天喺萬物甦醒的時候,的確充滿生氣...新景象!

      刪除
  5. 春天的氣氛正濃,人們也特別開朗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀…可能春天喺一年中第—個季節既新開始吧!
      而且由寒冷轉到溫暖…人們心情也趨於愉快開朗些!

      刪除
  6. 我都來感受一下春天帶來溫暖美麗的訊息, 享受及欣賞一下嬌艷綻放的鮮花......

    回覆刪除
    回覆
    1. Momo:齊齊用視覺享受春天美麗的訊息...

      刪除
  7. 很美麗的花朶,假如世界上沒有花朶的話 ,會失色不少!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯!假如沒有美麗的花朶點綴這世界...相信生活情趣都會少咗好多!

      刪除
  8. 有些花在途中,的確令行人賞心悅目...
    假期可以去睇睇,幸運的也可以拍到心水花照~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得喺…在途中可以賞賞花,行路都行得暢快醒神啲!

      刪除
  9. 花開處處,花香四溢,人都醒神D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 沿途靚花處處開,花香四溢…真喺心情都開朗啲!:-bd

      刪除
  10. 配上首歌,成篇blog好有朝氣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實…最初我以為呢首歌有"春色滿途" 這四個字而選佢,但,原來喺無嘅!
      我有重新揾過第啲同春天有關既歌,但…覺得無一首啱我聽,最後都覺得用番呢首最好!
      可能喺中咗廣告毒啩!嘻嘻!

      刪除
  11. 都市裏很多美麗草木的, 若是懂得欣賞不難發現啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀!香港喺美化環境方面越嚟越做得好!

      刪除
  12. 一看這篇的題目就使我想起以下的歌詞:
    春風到人間花開透,幽香四溢百花滿月樓,
    秀麗百花相伴絲絲柳,無窮春光實難求!
    春光過後會再回頭,知心愛伴世間最難求,
    你莫要等花落心酸透,要趁春花開錦繡!
    謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu Siu:啲歌詞真喺好靚!post 咗首歌喇!:P

      刪除

歡 迎 閣下進 入 KaKa 的 Blog 天地,請留下一言半語吧!