2015年7月30日 星期四

Harbour Grand Café - lunch buffet

港島海逸君綽酒店Harbour grand cafe 食lunch buffet
其實近年我開始對食buffet 越來越不感興趣但...無奈啲friend總愛吃,有時難免要捨命陪君子...哈哈!(除了因為食量唔多外,最主要喺食完之後要做運動消耗番呀嘛!)

Harbour grand cafe每位人客會有杯welcome drink (可以選擇橙汁,西柚汁,汽水!) 
我選擇了西柚汁,啲friend選了橙汁,之後每人也有一杯咖啡、檸茶之類食料提供雖然不是任飲,但比其他酒店只有一杯餐後飲品便算抵了
Harbour Grand Café維港景緻
餐廳環境枱與枱之間都算闊落,而且位置可以海景!
在這寫意品嚐令人舒適愜意。
毗鄰廣闊泳池...
()
進入餐廳, 映入眼廉既自助大廳grand 餐廳
呢度個buffet bar  擺放左好多唔同種類既食物,而且也
隔離枱啲數名仕們主攻生蠔、長腳蟹...
生蠔、螺, 青口...我喺一向都少食嘅!(今次喺全部都無食,
驚會難消化及引起腸胃不適,少吃為妙!) 
海鮮類、熱盤方面都refill得好快。
 由於唔食生蠔,咁...熱盤方面就岩食D,先來一片燒牛肉吧!
燒牛肉大嘅medium加點椒汁同吃,肉質肉味尚算不錯
海鮮...我長腳蟹、 蝦之類熟食。
蟹腳頗鮮多肉尚算好味連吃幾不過進食時頗費時!
(呢......!kakakaka....)
食物方面種類都多,有:中、西、印度及泰國美食...
西式薯仔湯
!(可教也)
覺得
天婦羅蔬菜,pizza凱蕯沙律&新鮮水果,水牛芝士、
泡菜沙律、日式豆腐沙律煙三文魚, 巴馬火腿、芝士、乾果...
海鮮(冷盤)有 蝦, 螺, 青口, 蟹腳, 生蠔...
D生蠔望落去細隻...新鮮,每次只可以取三隻多人排隊 
爽脆甜,食多幾隻
印度咖哩魚
還有 (自制,玩得又食得)及蛋撻供...
有三文魚, 壽司之類...
今次食咗好多三文魚, 壽司師傅切得好
魚生師傅仲好慷慨咁淨喺食呢個已經回本!哈哈!
巴馬火腿配上甜美的蜜瓜... 
芝士蛋糕千層酥焦糖燉蛋...但...啲friend 嗚...
甜品
一點的失望...破崙疏乎里
食到咁上下...去進攻雪糕十二款Movenpick雪糕供選擇,
士多卑梨雪糕、Tiramisu熱情果香芒雪葩及紅桑莓雪葩雪糕...好正。
選擇的話我會同一集團紅磡都海逸首選 ( 因為嘢食 , 水準好啲)

范逸臣-I BELIEVE


地址:北角油街23號港島海逸君綽酒店3樓


自助早、午及晚餐 85 折優惠(匯丰卡)
憑券於Harbour Grand Café 咖啡廳惠顧早、午及晚自助餐,可享85折。
有效日期:2015年7月1日2015年7月31日
地址:北角油街23號港島海逸君綽酒店3樓(電話: 2121 2689)

12:00 - 2:30  自助
價錢:星期一至星期五:
成人:$298
小童:$198

星期六:
成人:$328
小童:$228

星期日及公眾假期:
成人:$358
小童:$248




50 則留言:

  1. 環境唔錯喎,的食物都ok

    回覆刪除
    回覆
    1. 環境食物都算OK,我只嫌坐椅不太舒適囉!

      刪除
  2. 係喎!! 個景唔錯對住個海食嘢都醒神啲!!!!
    我反而覺得食自助餐唔錯, 尤其一大班人, 總有些東西啱每一位食~~
    如果揀地方菜式, 就未必就到每個人的口味!!
    唯獨buffet最唔好就係一班人好難全檯人一齊傾吓偈......

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又喺!自助餐總有些食物啱食既,
      五、六個人一齊就易啲倾偈囉'!太多人就續個傾囉!嘻嘻!

      刪除
  3. 最grand係個落地海景大玻璃窗,好靚
    仲有minions公仔咁可愛......
    我都唔食生蠔,即使食buffet都係揀無生蠔嘅,平啲,同埋食lunch或者tea buffet好啲!!
    北角喱間去過一次,係去飲,覺得都幾差;我都係覺得近紅磡碼頭果間好好多~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀!有個海景睇吓…胃口都會好啲!
      無生蠔嘅lunch或者tea buffet...平啲夾無咁罪惡感囉!kakaka …
      喱間我都喺第一次嚟,紅磡碼頭果間就食過幾次,可能先入為主架!:P

      刪除
  4. 食物好豐富, 最吸引是厚切三文魚及生蠔!
    蠔小不打緊, 我最懷念是紐西蘭海邊的新鮮生蠔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀!喺呀!細隻唔緊要,最緊要新鮮!
      紐西蘭有天然海灣,水質清澈, 在零污染的環境下,生蠔既新鮮又肥美,
      喺海邊即捉即食一定新鮮喇!
      可以令 雅姬蘭 念念不忘…一定超好...好味!=P~

      刪除
  5. 我都好少食 buffet, 不過你介紹的 紅磡都會海逸, 我都想試下喎 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時間去試試喇!
      但,每個人口味各有不同,所以食完...覺得唔好食唔好黎話我呀!kakaka…

      刪除
    2. 唔會啦, Buffet 間中食下都可以 ...

      刪除
    3. 喺呀!Buffet 間中食下好啦...不然好易食肥咗就弊喇!:D

      刪除
  6. 食物質素同環境都唔錯,價錢重好抵添!如果你請我去食,拆埋蟹肉餵埋俾你食又點話呀!Kakakakaka!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈…早響嘛!横惦都喺人哋請之嘛!
      拆埋蟹肉俾我食已經感激…OK架喇!
      餵埋俾我食…我怕累到你被亞嫂"家法伺候"就唔好喇!kakakaka...
      講真…真喺唔鍾意人哋餵埋我食嘢既感覺…

      刪除
  7. 好友☁。゚✬晚安☾´⊹。゚♦甜夢✫º°¨★ ::oo2003
    ೋ°❤大家都週末and週日愉快❉´。◇

    回覆刪除
    回覆
    1. 週末and週日愉快啊!❉´。◇::oo2138

      刪除
  8. 好友*✫☾.•*☁good night 甜夢✬*¨★快樂星期一::kk3020

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah!早晨!快樂星期一!::kk3023

      刪除
  9. buffet也實在有吸引人處。
    用木椅,等人不要長坐長食,哈哈哈......
    食物種類也不少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能喺都唔定…:P
      佢果度都有啲長梳化坐嘅,不過得幾張咋!
      食buffet 勝在乜都可以食到啲,同自己鍾意食乜就拎乜嚟食!:D

      刪除
    2. 以前我都好喜歡 buffet,就是選擇自由!

      刪除
    3. 自由...喺要付出代價架!
      例如…不自覺地吃多了…kakaka …

      刪除
    4. 哈哈哈,所以現在要還在身裁上!

      刪除
    5. 出得嚟食...預咗要還...哈哈哈...:P

      刪除
    6. 我還得太多了,像遇上了大耳窿呀,嗚嗚嗚 ......

      刪除
    7. 大耳窿...喺無底深窿...速速遠離呀!會危害健康及生命架!
      加油呀!

      刪除
    8. 哈哈哈,要加油禁足buffet添!

      刪除
    9. 真喺要禁足buffet架!:)

      刪除
  10. 每天我都唔知時間過得咁快*¨*又快樂星期三★°¨♦囉
    好友•`☁✬晚安✫☾•*good night 甜夢✬*¨★瞓覺喇喂

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都喺架!:))
      咁快*¨*又到快樂星期日★°¨♦囉
      甜夢✬*¨★緊喇喂!!

      刪除
  11. 我去食自助餐,應該都回唔到本....我都唔食生蠔...

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁...搵個大食啲嘅朋友陪你一齊去食囉!咪可以補番條數囉!
      又或者選啲無生蠔食嘅buffet ,價錢會平好多,會易啲回到本架!hahaha ……

      刪除
    2. 除了生蠔 , 仲有其他各式各樣 , 供你回本喎!!::kk3148

      刪除
    3. 喺呀!仲有其他各式各樣 , 供你回本架!!:-bd
      Key:鍾意食生蠔嗎?

      刪除
    4. Key,其他各式各樣,唔知要唔要食好多先回到本。即係咁,如果好似小林尊咁,佢唔駛食d貴野都回到本,因為佢個胃ge容量超大,食好多冇咁貴ge野都得....我唔係小林尊嘛。=P

      不過,聚會好多時都係為同朋友傾傾計,都唔駛成日計住回唔回本ge,咁會少d樂趣咁。

      刪除
    5. 無錯!成日計住回唔回到本,真喺會少咗d食嘢樂趣。:-bd

      刪除
  12. 好友♦・゚★又一天過去了✬*°¨✫瞓覺呢☁°☾晚安甜夢・。。゚週末快樂::_380

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友♦・゚。。゚週日愉快啊!::ww6014

      刪除
  13. 港島海逸君綽酒店Harbour grand cafe 食lunch buffet
    十二款Movenpick雪糕 x 2 =24
    3生蠔 x 2= 6
    師傅三文魚, x 2
    巴馬火腿 x 2
    medium黑椒汁燒牛肉 x 2
    蝦, 螺, 青口, 蟹腳 x 2
    大小菇類泡製而成的中湯 x 2
    西式湯是粟米蕃茄薯仔湯 x 2
    凱蕯沙律&新鮮水果 x 2
    welcome drink 橙汁
    12:00 - 2:30 自助午餐
    星期一至星期五:
    成人:$298 x 110% x 85% = $278.63

    回覆刪除
    回覆
    1. 大夫:計完數…喺咪覺得好抵食呢??
      如果…大夫請埋我去食,我唔介意去食多一次架!!kakaka…

      刪除
    2. years ago 紅磡都會海逸就食過一次 ;
      summer 2014,港島海逸君綽酒店Harbour grand cafe 食lunch buffet
      十二款Movenpick雪糕 x 2 =24
      3生蠔 x 2= 6
      師傅三文魚, x 2
      巴馬火腿 x 2
      medium黑椒汁燒牛肉 x 2
      蝦, 螺, 青口, 蟹腳 x 2
      大小菇類泡製而成的中湯 x 2
      西式湯是粟米蕃茄薯仔湯 x 2
      凱蕯沙律&新鮮水果 x 2
      welcome drink 橙汁
      我樂意請kaka ~ 去食多一次above foods架!
      but I cannot eat above foods once more today !!
      can you kaka !?

      刪除

    3. 泡一杯好茶,等你

      虎跑寺上汲山泉 西湖輕訴清流年
      楊柳飄髮如美女 龍井泡在熱水鲜
      伸展柔軟雙手绵 煮出風景靈氣仙
      銀黄湯色古今水 眷戀茶釀體香甜

      刪除
    4. 泡一杯好茶,等你
      龍井在熱水中伸展柔軟雙手
      那一年的西湖還在輕流
      楊柳飄髮散如美女不可
      輕訴的清盈

      一定要上山
      汲取虎跑寺的山泉
      用山水的靈氣把風景煮出來
      添加在茶的銀黄湯色中
      雙手捧着
      喝 古人或者今人的水
      綠葉釀出來的香
      茶的味道才會變成你的體香
      我的眷戀

      蕓朵 .

      刪除
    5. 好詩!好詩!
      首詩你作架?!

      刪除
    6. "泡一杯好茶,等你
      龍井在熱水中伸展柔軟雙手"
      ....好少飲龍井!

      刪除
    7. 上面個首七言
      是在下抄作
      撮成的
      多多指敖

      刪除

歡 迎 閣下進 入 KaKa 的 Blog 天地,請留下一言半語吧!