2015年9月3日 星期四

可恥的...台灣的 "三華遊覽公司" /三華遊覽汽車(股)公司

可恥的...台灣的 "三華遊覽公司" /

16/11/2015發現台灣的 "三華遊覽公司" /
在facebook 盜用我以下的post 23張


3/9/2015  發現台灣的 "三華遊覽公司"

 盜用我此post 的

大量片,

http://kaka41218.blogspot.hk/2015/01/aug2014.html

台北自由行 " 中正紀念堂(上) " (Aug.,2014)


台北自由行 " 中正紀念堂(下) " (Aug.,2014)




還加上自己公司的名號,

真喺可怒也!可怒也!


50 則留言:

  1. 回覆
    1. 有留言那公司聲討...但...應該奈佢唔何!
      向 Google 舉報...都無用,唯有喺網上唱衰佢....::_2115

      刪除
  2. 按了那連結 load 太久, 看不到 ...
    若是你防止有網頁用沿自你 blog 的上載相片,
    那斷鏈吧! (即刪除相片) 再打代表你自己的網址的 "大大" 水印上去, 換相 ...
    諗都可以幫助防止盜用 ...

    但係若對方下載了相片再改來登則此方法也沒效 ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢就喺下載了相片再加自己公司的水印呀!
      離譜到極!如果佢寫明引用同出處都由得佢....

      刪除
  3. 都真係好過份喎 !!
    唯有真係打水印, 不過我發現打水印係 Corner, 都會被 crop 左 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀!打係 Corner, 都會被 crop 左去架 !!!
      除非將水印打在相片中間!

      刪除
  4. 好友☀。゚。☼早晨&午安好☁☾.•✫ ::kk3116
    今天再到舒服D*。精神也好好多呢
    正在找方法入回Facebook自己網址啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓!你入唔到Facebookf咩?喺咪忘記咗密碼呀??
      精神好好多就好了!:)

      刪除
  5. 證明你啲相影得靚.....
    下次post啲有你大大個人亮相果D相囉^^

    回覆刪除
    回覆
    1. "post啲有你大大個人亮相果D相"....到時唔知會唔會俾啲乜乜成人網站盗用咗啲相片,
      然後用移花接木方法…變成個豔女呢??kakaka...
      …基爾哥post啲有你細細個人亮相啲相又代表乜呢??:P

      刪除
    2. 你兩個講得好好笑 ::_1554
      出咗版記得叫咪我看 ...

      刪除
    3. 雅姬蘭:乜你有興趣咩?出咗版一定叫你睇!哈 哈 哈...

      刪除
  6. 回覆
    1. 喺呢!咁都得!離譜!!!...

      刪除
  7. 之前有博友的照片也被旅行社盜用,投訴也冇用!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲旅行社咁鍾意盜用人哋啲相片作商業用途架!!離晒譜!
      佢哋唔怕影響/破壞商譽架咩!

      刪除
  8. 我的網誌博文也被人轉登幾次了!無奈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓!"網誌博文也被人轉登幾次了"...真喺...離晒大譜喎!

      刪除
  9. 其實用別人的相片,都先要徵詢相主先嘛?!!
    開得一家旅遊公司, 冇理由一張似樣的相都冇, 要盜用別人的相作商業用途?!! 實在太離譜~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪喺囉!開得旅遊公司, 連一張似樣的相片都冇...還要盜用別人的相作商業用途!!
      實在太不像樣,太離譜了!
      一啲誠信都冇,叫客人怎幫襯你間旅遊公司呀!
      其實...我歡迎他人分享我寫啲野/相片,但...最緊要請駐明分享出處嘛!

      刪除
  10. 你留言去篤爆佢啦,最好留言中post埋你自己條link。

    用人d圖or文章,人地有留言功能最好先問人,唔問人或者人地個網頁冇留言功能,都要寫返出處。

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經有留言去篤爆佢啦,留言中也有post埋自己條link喇!
      但...他可以選擇登不登我的留言...呀!
      其實..分享別人啲文章/相片,唔問人...都最緊要駐明分享出處囉!

      刪除
  11. 好友✫☾.•*☁good night 甜夢✬*¨★週末快樂 ::mm1498
     .∧_∧
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___
    /└-(____/
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄┈Zzz┈瞓覺喇喂┈Zzz┈

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友✫☾.•*☁晚上好! ✬*¨★週日愉快!::_967
      今晚要煑飯•煲湯嗎?

      刪除
  12. 從另一角度來看,你的照片拍得好,他們才會盜用,算給自己一個安慰吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 為有從另一角度看...以亞Q精神去安慰自己吧!

      刪除
  13. sealed with a kiss ~
    on your photo

    回覆刪除
    回覆
    1. Sealed with your kiss ~ on my photos.....I think that is the best!kakaka....

      刪除
    2. KaKa嘅
      紅唇...
      烈艷....盡在....

      刪除
    3. KaKa 真喺好少會化烈艷紅唇妝囉!:P

      刪除
    4. 狒狒??
      秋月中??

      刪除
    5. 你...你....作死呀!!!!!!
      唇紅....猶如狒狒秋月中!!!!

      刪除
    6. "自然紅....好靚嫁"...
      快啲用過另一啲形容詞...呀!
      不然...以後唔淮嚟留言呀!!哼!

      刪除
    7. 才女天生是唇紅
      猶如薔薇秋月中
      烈艷嬌陽彤彤火
      朱砂不及車厘濃

      刪除
  14. Kaka 好~
    看到妳這篇文,想象到妳是何等生氣呢?大約在兩年前開始,我便遇上這些盜用者,一直還是懵然不知。直至有朋友告訴我在某德國網頁中看到我的自製小品才發現。但已經沒法了!自此我本開始多加注意,在相片中加上個人網頁資料,但很多時候資料太多,也太費時,便作罷了!惟有平常心~繼續做好自己事~
    Kaka ,千萬不要為這些沒專業道德的人而傷氣呢!大家支持妳的~ ^3^ ^3^

    回覆刪除
  15. Kanis:
    唔知點解...喺post度無咗你以下呢個留言:

    "Kaka 好~
    看到妳這篇文,想象到妳是何等生氣呢?大約在兩年前開始,我便遇上這些盜用者,一直還是懵然不知。直至有朋友告訴我在某德國網頁中看到我的自製小品才發現。但已經沒法了!自此我本開始多加注意,在相片中加上個人網頁資料,但很多時候資料太多,也太費時,便作罷了!惟有平常心~繼續做好自己事~
    Kaka ,千萬不要為這些沒專業道德的人而傷氣呢!大家支持妳的~ ^3^ ^3^ "

    回覆刪除
    回覆
    1. Kanis:
      無論你的留言不知何故消失...或Google 的問題也好,我都會照回覆你、:)

      看見你的留言後,近日的不快像有點兒釋懷了,那天的那一刻真的很嬲,
      寫blog的熱誠也跌到冰點,有點意興闌珊,很想關blog而去...
      我覺得那公司用我的照片、我的文字不打緊,但那公司還加上自己公司的名字,
      真是有點過份...太豈有此理!盗人照片還理直氣壯說是自己拍的,真是太不道德!
      對呀!在相片中加上個人網頁資料,有時也真太費時了!
      而且真的没有太多時間去整(加上個人網頁資料),但聽說...盗者也一樣會照盗可也!
      雖然我自知不是一個好blog友,因為我不會主動去别人處留言,
      但,我...衷心多謝blog友們一直的支持...謝謝大家!::oo2053

      刪除
    2. 話.....你曬命咩...!!
      個blog有野被人偷.....
      我在我個blog上~找了两年...
      真係毛都無條....
      真係要註明~歡迎翻印...兼付廣告費....

      刪除
    3. 嗚嗚嗚......乜...我喺曬命咩...!!
      有得曬...曬吓又何妨....
      咁...你試吓付廣告費.... 比我...
      我一定去翻印...你啲文章!kakaka...

      刪除
    4. KaKa....
      才女...是無價的....
      珍惜你的....羽毛....曬多的,,,

      刪除
    5. 咪成日講KaKa....喺才女....笑死啲blog友架!唉!

      刪除
    6. 你是很重......要的...
      有錢才女....
      呆子實揹不動你..
      我出十倍速遞費...
      呆子都無....反應

      刪除
    7. 咩...十倍速遞費...呀!!
      家陣帶水貨呀!!!!!

      刪除
    8. 卜才女....發起....
      四人幫....飲下午茶...
      呆子..應承....揹你來...
      仲差你....未報名....
      又話多多多......大方

      刪除
    9. :p....!?
      報名......喇 !?

      刪除
  16. 話.....你曬命咩...!!
    "個blog有野被人偷.....
    我在我個blog上~找了两年...
    真係毛都無條....
    真係要註明~歡迎翻印...兼付廣告費...."

    大夫,講出了我的心底話,.嗚...嗚...

    回覆刪除
    回覆
    1. 呆兄:你咪理大夫喇!
      佢成日亂up當秘級嘅!kakaka...

      刪除

歡 迎 閣下進 入 KaKa 的 Blog 天地,請留下一言半語吧!