2016年9月1日 星期四

有病呻吟...

剛過去的八月份真順意,有幾天還染上了感冒,總於捱不住請了病假休息,
雖然根據以往的紀錄,總會在秋季時九、十月份病一次,但今年似乎提早了些。
病了只有自己煲粥吃,感到有點怪可憐似的,如果有人代勞多好啊!哈哈!
但回頭想想...還能夠有力氣去煲粥吃,還能夠有一天藥到病除,其實是一種幸福!
果真的是"物似主人形",個人病了竟然連手機也跟著主人病了,
那部手機不時彈出一些文字和鈴聲之類,總之就煩人!
經過我多次的重新啟動後,毛病依然如故,真拿它沒辨法!
從新啟動再啟動不下數次,重覆又重覆地再儲入資料,毛病依然存在,
剪不斷、理還亂...終於沒耐性了, 宣佈放棄了,不再與那手機糾纏了!
原來有時手機也如人一樣,你對它不聞不問,不理不睬時,它反而自知理虧,
會自動自覺來討回你的歡心,那部手機竟然 [自我復原] 了!哈哈!


(The Sounds of Silence)


(張學友 - 有病呻吟)



33 則留言:

  1. 你部手機真神奇! 人性化的超智能! :D

    有些不能解釋的時候真的黑起來週遭也跟着作對,
    我也在捱小病, 樂觀面對會好轉!

    祝健康愉快! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我部手機可能驚我搵藉口買過新的....而换掉它!:P
      黑起來...真的是屋漏偏逢連夜雨架!哈哈!
      是的!樂觀面對甚麼事情也會好轉的!
      我早已康復了!
      我也祝雅姬蘭早日康復!

      刪除
  2. 哈哈,手機和你心靈相通,病一齊,好也一齊!冇事就好了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!真係夾都無咁啱!
      多謝Stella關心!::oo2053

      刪除
  3. 有人代勞煲粥多好啊!
    努力 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好番晒未 ?
      咪諗咁多la !

      刪除
    2. 有冇睇人寫乜架!一早好番晒喇!
      不過...都多謝大夫關心!::oo2053

      刪除
    3. 努力乜 ??!!
      努力揾人代勞煲粥??哈哈哈...

      刪除
    4. 哈哈哈...一定!一定!

      刪除
    5. 咁近城隍廟都唔求番枝簽?即時去幫襯大夫嘛!大夫幫你煲藥時,順帶求佢幫幫忙,整多煲粥,我估大夫唔會托你手掙啩?

      刪除
    6. 上工治未病
      善起居飲食為尚
      Kaka因公受壓力而致外感
      而上班之餘
      要照顧老父
      此內外交困
      心身疲倦
      乃欠家傭耳
      Kaka病中以粥療法自醫
      實高手也

      刪除
    7. 心好番晒未 ?
      咪諗咁多la !

      刪除
    8. https://www.youtube.com/watch?v=u9Dg-g7t2l4
      Disturbed - The Sound Of Silence [Official Music Video]

      People talking without speaking
      People hearing without listening
      People writing songs that voices never share
      And no one dared
      Disturb the sound of silence
      ..................................
      Hear my words that I might teach you
      Take my arms that I might reach you
      And echoed in the wells of silence
      And the people bowed and prayed
      To the neon god they made
      And the sign flashed out its warning
      In the words that it was forming
      And the sign said, the words of the prophets
      are written on the subway walls
      And tenement halls!
      And whispered in the sounds of silence . . . . .

      刪除
    9. 聽咗幾次,另類的演繹!多謝大夫的推介!:)

      刪除
    10. 哈哈哈…大夫,你有冇醫“心“嘅藥呢??:P

      刪除
    11. 嘩!大夫,你寫到好似好了解我咁喎!哈哈哈…

      刪除
    12. Philip:講真…印象中我由細到大真係未試過睇中醫喎!
      去得上水搵大夫,不如落街買碗粥仲快喇!
      何況大夫日理萬機,相識滿天下,邊得閒理我呀!:P

      刪除
    13. Kaka
      心無罣礙
      心誠則靈

      刪除
    14. 謝謝大夫的教導!:P

      刪除
  4. 小病是福啦,保重呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!小病是福,今天天氣開始轉涼,大家都要保重身體呀!

      刪除
  5. 應該好了吧^^祝身體健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!一早好番喇!
      多謝Gael的關心!也順祝你身強體壯!:)

      刪除
  6. 睇咗成篇,有以下三點要注意~~
    1.平時食多啲生果,補充多啲維他命C等到轉季就冇咁易病…
    2.我覺得上到網的智能機都好易有電腦「病毒」,下載個穩妥App間中要清吓「毒」…
    3.呢點唔駛森老伯長氣,快啲搵番個在病中可以照顧你的人…
    希望你早日全康復…

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!森伯真係好似Doctor 森咁喎!kakaka....
      1)我每日都有食生果既習慣的,但,每年轉秋季時總會病一病,其實我應該瞓多啲就真,因為我一 唔夠瞓就會容易病架喇!
      2)有下載咗個"Clean Master "App 呀!我已經好勤力咁日日做清道夫架喇!
      3)乜森老伯都知自己長氣架咩,咪咁長氣喇!因住老人院都唔收你呀!
      "快啲搵番個在病中可以照顧你的人…"啊!菲/印傭工人呀!我邊有咁多錢請工人啫!:P

      刪除
    2. (好快手喎!森伯伯!kakaka....)
      "在這裡之前post過的留意會消失????"...已經係"垃圾留言區"找回喇!:P
      係咪呢...連Google 都話森老伯長氣喇!:))
      太長的中文留言 Google 會當係廣告或垃圾留言架!會自動歸入垃圾留言區架!
      不過,你可以放心的是....在我手機的G-mail及電腦上的G-mail一樣會收到你的留言架,
      只是blog裏不會顯示那句留言而矣!

      刪除
    3. 差點忘記了...謝謝森伯伯的祝福!:)

      刪除
    4. 哦~~原來唔可以留咁長的言…下次真係打幾粒字就算~~~
      你真係心水清,森伯就係太長氣,所以到現在都未有老人院肯收森伯……><
      唔係Doctor都知,呢啲係常識~~哈哈

      刪除
    5. "下次真係打幾粒字就算~~~"...咁梗係唔好喇!:D
      只打幾粒字邊可以突顯出森伯啲文彩呢?!kakakaka....
      同你講吓笑咋!雖然森伯心態和講嘢有啲老氣橫秋,但個人仲咁後生,有排都未夠"老"入老人院喇!
      唔係指常識呀,係指你講嘢啲口吻(e.g.有以下三點要注意~~)似Doctor呀!:P

      刪除
    6. 係"文采"至啱!:P

      刪除

歡 迎 閣下進 入 KaKa 的 Blog 天地,請留下一言半語吧!