2013年9月10日 星期二

笑一笑

 
日日開懷笑一笑,事事如意怒氣消。人人常歡笑,不要眼淚掉閒來無事笑一笑,開懷大笑煩惱自然消。人人常歡笑,世界更美妙
孝子去買祭品, 睇到居然有紙扎 i phone。
就問:i phone 5?先人識用嗎? 
店老板白了他一眼說:喬布斯都親自落去教了,

你重洗乜擔心吖? 他便買了一個
剛要轉身走, 老板提醒:買個手机套啦,下面潮濕呀!他說都好
 老板接着说:再買個籃牙耳機喇,最近下面都出了新交通規則,
開車打電話捉得好嚴呀 ! 他又買個藍牙 
老板繼續善意的提醒:最重要的要買一個充電器啊,
别忘了燒充電器,費事先人轉頭揾你要就唔好啦 ! 
揾你要就事小,叫你送去就麻煩! 他再買了充电器。
呢個時候,客人向老板要了名片,老板問要名片做咩呀?
要燒比先人,萬一有品質問题,讓先人方便來找你呀!!



14 則留言:

  1. 你係自己搬?還是佢地幫你呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己搬呀!:D
      有D後悔唔叫佢地幫我搬呀!:'( :'(

      刪除
    2. Btw...好在post + 相片 少咋!:)

      刪除
    3. 慘!我好多相點搬得哂,呢度好似無私人回應?

      刪除
    4. 你已經用咗Yahoo blog 搬家喇!:D
      呢度喺無私人回應架!:)

      刪除
    5. 去呢度睇睇喇....http://tonynkaren.blogspot.hk/2013/09/yahoo-blog.html

      刪除
  2. KaKa,我係包青天!謝謝您的教學怎樣去用blogger.我會依您的方法去做的,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 包青天:唔洗咁客氣喇 !:D

      刪除
  3. 嗨!小雯來了!
    我笑了!!哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 小雯:笑多D喇!個樣都會靚D 架!:D

      刪除
  4. 回覆
    1. 人人常歡笑,不要眼淚掉!

      刪除
    2. Yes,常歡笑,不要眼淚掉!

      刪除

歡 迎 閣下進 入 KaKa 的 Blog 天地,請留下一言半語吧!