2013年9月6日 星期五

喺 Google 開 Blogger 首要攪的...



A)

喺 Google Blogger 開 blog 首要攪的...


讓朋友關注自己, 為免日後失去聯絡...

去BLOG右上角 "設計" / 上角 "B" (Blogger) 個度... 

然後跟著以下步驟:

1.












2. 版面配置 √ 入




3. 新增小工具 √ 入

 

















4. 更多小工具 √ 入



5. 追蹤者 √ 入



6. 設定追蹤者清單


B)

想開個"Google+ 追蹤者" 

照上面方法完成 "步驟 1-3"
4.  喺 "新增小工具 ""Google+ 追蹤者 " √ 入

5. 喺 "設定 Google+ 追蹤者 " 
6) 完成後按【儲存】按鈕。
*記得 翻 " 儲存設定 " 個果制呀!




C)

之後令所有人 

( 包括不是google blogger 的人方便D, 


留言唔打驗證碼....要刪除個驗證碼,

否則每次留言都要驗碼,

方法:去 " 設定 " 嗰度嘅 " 文章和留言 "

剔番<否>,不需要驗證碼!


1.


















2.





*記得 翻 " 儲存設定 " 個果制呀!






33 則留言:

  1. Hi!我係狂小子Time is changing!

    回覆刪除
    回覆
    1. Bo仔,Im咪咪 !add me ar..^0*

      刪除
    2. Hi ! Welcom to KaKa's Blog !
      已經 add 咗兩位喇!:)

      刪除
  2. KaKa, 花喱look;整緊blog嗎 !
    fish swimming 點整,教我吖...~.~

    回覆刪除
    回覆
    1. 1) 去 "設計" 果 處√入
      2) 在" 版面装置 " 果 處√入
      3) 在" 新增小工具 " (藍色字) 果 處√入
      4) 然後去到 Blogger 的 新增小工具(橙色字)
      5) 在(橙色字)的 " 基本 " 下面的 "更多小工具" 果 處√入
      你便可以找到 " Fish " ....在果 處√入 便 OK !
      試試看!:)

      刪除
  3. KAka, 你好, keep in touch !
    咪咪'Blogger 《開心咪咪婆婆》
    http://happypopomimi.blogspot.com
    《入Goggle,放上link Search便可.》
    歡迎過嚟咪咪家; 請按『關注我的朋友』
    咪咪'Blog, 右上角聯繫.

    回覆刪除
    回覆
    1. 巳經按咗咪咪家的『關注我的朋友』la !:)

      刪除
  4. Circle來探KAKA ^0^/
    新居加油^0^/

    回覆刪除
    回覆
    1. Welcom ! 大家齊加油 !^0^/

      刪除
  5. KA KA, 好有用的資訊啊! 太好了, 一點就明喇! 我有一樣想知的, 點樣去做分類, (即是每個標題內所含有幾編) 因為上載太多, 又唔知點分類, 所以來請問你, 謝謝! 打擾哂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 請去此網址看看:
      http://seeddauding.blogspot.hk/2013/09/blogger.html
      再不明白可再問我或以上的 blog 主!
      希望幫到你!:)

      刪除
    2. Btw...唔知點解去唔到你果處留言呀!:'(

      刪除
  6. 一會兒...去做呢...ka ka ka

    回覆刪除
    回覆
    1. Welcome ! Welcome ! :D
      Btw...唔知點解去唔到你果處留言呀!:'(

      刪除
  7. 又會咁嘅? 我已經ADD埋你咯喎! 我依家都去到你網誌留言!

    回覆刪除
    回覆
    1. Philip 兄 : 你講乜呀??

      刪除
  8. 您好丫!
    我岩岩搬泥新blog,下面係我新blog網址
    有空坐坐喔^^
    http://siumandiary.blogspot.hk/

    回覆刪除
  9. 你的解釋很詳盡又實用,多謝多謝!

    回覆刪除
  10. 可解我有些朋友...唔知點解去唔到我果處留言呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 去呢處看看 ...http://kaka41218.blogspot.hk/2013/09/blog-post_13.html#more

      刪除
    2. 因為你D朋友沒有你的網址!:'(
      我入到嚟你果處留言....因為我追縱了你呀( 所以有你的網址 )!:D

      刪除
  11. kaka,你好,
    謝謝分享有用資訊,祝你健康、快樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. Kenny, 多謝你的探訪!:)
      祝中秋節快樂!

      刪除
  12. 回覆
    1. 歡迎!歡迎!一陣去探你!:)

      刪除
  13. 回覆
    1. 有用就好!都是一些小提示而矣!:)

      刪除

歡 迎 閣下進 入 KaKa 的 Blog 天地,請留下一言半語吧!