2014年4月23日 星期三

復活節...尖東偶遇蜘蛛俠

超级英雄Spiderman又嚟喇!5月香港上映《蜘蛛俠2:決戰電魔》於尖沙咀海港城將《蜘蛛俠2》電影場景,搬到海運大廈露天廣場。露天廣場美國紐約市中心,特色交通燈柱及路牌佈滿街道兩旁十二呎高嘅巨型蜘蛛俠進行拯救行動時,使出「發射」招牌動作,手腕噴出蜘蛛絲住」黃色的士...
虛擬地面爆裂效果極為
驚險如親歷其境!
    活動期間,海港城商場內多間食肆將創作出多款與美國、蜘蛛俠和蜘蛛主題相關的美食
日期:2014年4月1日至2014年5月11日
    地址:香港尖沙咀海港城海運大廈露天廣場
強扶弱張正義蜘蛛俠喺咪令你有啲感動
感動、喜極而泣、傷心的眼淚呢?

眼淚雪糕

你或者眼淚的滋味..."眼淚味"雪糕試過未呢?
吃著眼淚雪糕時候這款雪糕真的
眼淚或者可以品嚐到存在喺自己嘅內心感覺!

湖水綠色的眼淚雪糕,混合牛奶和海鹽味道,有啲似
眼淚道...少少咸、少少酸...
 眼淚雪糕_HKD 10 (HK Only) Initial ice-cream store 

香港尖沙咀金馬倫道48號地下2號舖 


復活節主角除了復活蛋點少得復活小雞...
落戶海港城LCX龍貓
日本動畫大師宮崎駿的電影作品主題精品
專賣店Donguri Republic
店內人恍如置身宮崎駿電影世界當然店內擺放
《龍貓》《天空之城》、《魔女宅急便》等相關產品
行咗咁耐,喺時候醫吓果五臟廟喇!
花前月下??
唐·白居易《老病》詩:“盡聽笙歌夜醉眠,若非月下即花前。”







  • 眼淚的味道- Energy

  • 記憶深處的美好
  • 星空還刻著你的微笑
  • 數不清多少夜晚
  • 她在你手心的記號
  • 輕輕靠在我懷抱
  • 聞你髮絲淡淡的味道
  • 懷念我們曾經
  • 多麼單純的美好
  • 過去的美好
  • 我想有一天我們都能忘掉
  • 想你的星空下
  • 星星不再閃耀
  • 我想我知道
  • 眼淚的味道
  • 曾經付出的每一天每一年
  • 我不曾想逃
  • 我想我知道
  • 眼淚的味道
  • 曾經付出的每一天每一年
  • 我不曾想逃
  • 受傷的翅膀
  • 總有一天會慢慢
  • 慢慢的變好
  • 能飛得更高
  • 當失去你的依靠
  • Don't wanna miss you
  • 逝去的不能再留住
  • 只是過往每個畫面
  • 都成為我們的束縛
  • 對愛情的無助
  • 我想我知道
  • 眼淚的味道


  • 34 則留言:

    1. 回覆
      1. 真喺幾特別吓,因為通常啲雪糕都是甜的...

        刪除
    2. 尖東蜘蛛俠是復活節大熱擺設,眼淚雪糕?未試過添!

      回覆刪除
      回覆
      1. 蜘蛛俠果個擺設好迫真吓,我覺得好過D黄色巨鴨擺設添!
        展期去到5月11日,旅行完得閒經過睇吓囉!

        刪除
    3. spiderman 真係好巨大呢, 套戲好期待 :D

      回覆刪除
      回覆
      1. 都幾巨吓...套戲應該幾好睇...我放咗預告片喺blog,睇住少少片先喇!:)

        刪除
    4. 重未有時間行去望巨型蜘蛛俠添?眼淚雪糕好型的名!

      回覆刪除
      回覆
      1. 未有時間去睇...咁喺我個blog 睇咪當去咗囉!嘻嘻!
        早前推出果個"皮革雪糕"個名都型架 :D

        刪除
    5. 回覆
      1. 復活小雞...真、假雞仔都得意!:D

        刪除
    6. 少少咸、少少酸ge雪糕?下?你買果時多唔多人排?

      回覆刪除
      回覆
      1. 我買果時唔多人排隊喎...可能出咗無奈,唔喺太多人知...
        反而店內多人睇衫、買衫...因時裝只開闢一個小角落買雪糕咋
        (而且因Initial 時裝店重新開業無耐咋, 雖然前身嘅Initial Café 未獲保留, 但店方於正門某個角落開設 Initial Ice-cream Store, 作為"Initial Café"一個小小的延續。若不細心留意, 很難發現角落旁有一個出售軟雪糕嘅地方。)

        刪除
    7. 《蜘蛛俠2》今期打鬥連場,票房大熱呀::_2288

      回覆刪除
      回覆
      1. 睇預告片都覺劇情好緊凑,而且落重本宣傳,一定大收旺場!::kk3090

        刪除
    8. 我還以為啲雪糕好貴,一路食一路諗番起逝去嘅銀両,有少少肉痛,所以喊起上嚟添! 隻蜘蛛俠同啲場景佈置得栩栩如生,我俾99個like !

      回覆刪除
      回覆
      1. 哈哈哈...雪糕好貴, 諗番起逝去嘅銀両...又點會喊呢?
        應該喺會憤怒就真,因為俾人呃錢,物非所值...應該食Angry bird 雪糕就啱喇!:))
        隻蜘蛛俠同啲場景佈置真係整得好鬼迫真!::kk3090

        刪除
    9. 我喜歡《龍貓》肥胖的身嚟...哈哈哈::_962

      回覆刪除
      回覆
      1. 喜歡《龍貓》好喇!千祈唔好似《龍貓》肥胖嘅身形呀!:))

        刪除
    10. 眼淚的味道!? 吃了會令人心酸嗎? ::ww6014

      回覆刪除
      回覆
      1. 眼淚的味道- Energy 唱咗比你聽喇!:))
        "眼淚的味道? 吃了會令人心酸嗎?"...視乎與誰人一起吃!::_1556

        刪除
    11. 回覆
      1. “盡聽笙歌夜醉眠,若非月下即花前。”

        刪除
      2. 盡聽笙歌夜醉眠 若非月下即花前
        中西樂曲同君聽 古今詩詞博客連

        刪除
      3. 大夫即喺才子也!::kk3107

        刪除
      4. 卿本佳人、奈何作賊?作?????

        刪除
      5. 奈何無到......
        人獨立

        刪除
      6. "奈何無到...人獨立"...唔明!

        刪除
      7. 人...獨立...好呀!:D

        刪除
      8. 燕......分飛......燕
        好聽呀 !!

        刪除
      9. https://www.youtube.com/watch?v=WLD7V1RBCDk
        鄭錦昌.麗莎-燕分飛MV

        刪除
      10. https://www.youtube.com/watch?v=-ANRFdUd55U
        陳浩德、方伊琪 - 分飛燕

        刪除

    歡 迎 閣下進 入 KaKa 的 Blog 天地,請留下一言半語吧!