2014年4月6日 星期日

在時代廣場「與 SUNTUR 野餐」

鬧市野餐?
綠悠悠人工草皮銅鑼灣時代廣場
泰國人氣當代藝術家 Suntur野餐??
他還準備了巨型水果、馬卡龍、雪糕、檸檬汽水盒裝牛奶
漢堡包還有被偷咬了一口的旋轉甜甜圈等「小食」...
希望跟大家分享其藝術成果。
歡迎你我隨時加入這個色彩繽紛、有趣玩味的野餐
在場內與多位分布在叢林間的可愛人物拍照留念

這個名為「 SUNTUR 野餐」的展覽,
靈感自 SUNTUR 別樹一幟的藝術創作風格。
呢期至紅嘅...西瓜先生
勁多維他命C正能量桔三兄弟,你認得出嗎?
噫?寂寞的車厘子等著你嚟同佢影相呀~ 
Suntur精心泡製都市優閒野餐,你可以穿梭不同可愛造型的食物人物,
還不怕人迫人而撞到展品,因為他們都是軟綿綿非一般的硬繃繃

要趁碩大的堡包先生軟綿綿 時候啃一
馬卡龍個眼神好鬼馬盞鬼!
哎喲,個雪榚溶咗一半啦⋯仲
軟糖 藏在樽內拿不出來的 )!!
有冇試過喺個巨型Donnut甜甜圈玩轉轉呀?轉轉轉…轉不停
 可以輪流在巨型甜甜圈內旋轉猶如一個熱鬧的遊樂場為展覽增添不少歡樂
茶壺先生同茶杯小姐Coffee or Tea
 史無前例地運用記憶綿製作野餐中的藝術品一種敏感度很高的海綿狀材料,
增加觀眾與 SUNTUR 藝術品之間的互動,也讓大小朋友走進 SUNTUR 的世界,參與藝術。
SUNTUR筆下的鬼馬人物,變成栩栩如生的3D立體巨人紙板...
人工草皮上中央有一本大型記事本, 當作山洞的走來走去...
野餐場景的後方有個巨型籃子,進內更是 SUNTUR 的迷你畫廊,
展出多幅SUNTUR 的插畫及藝術品。
SUNTUR 作品一覽:
藝術家 SUNTUR 希望藉著甜美滿溢的作品與色彩,
將正能量傳遞出來,讓人會心微笑。
希望參觀者要愛惜展品更多市民繼續可以用視覺亨受這份野餐


SUNTUR 說希望我的藝術品能夠如小吃般美味,讓人想一口接一口,回味無窮。 這項展覽並非一場華麗盛宴,卻在濃濃的氛圍下洋溢著甜蜜細膩的醉人享受。前來與我和我的作品共同出席這桌藝術饗宴,讓您的視覺和觸覺去感受、去品嚐,讓您的心靈去消化、去細味這些代表著我的人物跳出籃子,站在草地上所要訴說的故事。 我希望每位到場的觀眾都有美好的時光及感到歡樂。」
「與 SUNTUR 野餐」展覽
展覽日期:
地點︰銅鑼灣時代廣場露天廣場
日期︰2014年3月23日至4月21日(上午8時至晚上10時)



53 則留言:

  1. 好熱鬧呀,有時間去看看,沒時間也不打緊,在這裏也可以啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 潔潔行完山有時間嘅話去趁吓熱鬧吧!

      刪除
  2. 野餐,真的久遺了!現在搬到市區添!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella,仲記唔記得上一次嘅野餐係喺邊度呢?

      刪除
  3. 倒瀉雪糕個design幾好,特別個四四正正擺杯雪糕出黎。^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 倒瀉雪糕個design 夠攪鬼,夠吸睛,冇咁沈悶!:-bd

      刪除
  4. 什麼都長眼睛幾得意, 不過又有些那個, 好像無私隱咁 ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...叫得你嚟鬧市野餐,想有私隱都幾難,周圍有路人眼望望之餘,
      仲有路邊的及商場外的蔽路電視監視住添呀!::cc4127

      刪除
  5. 童話式的生菓非常有趣! 成年人也不覺悶呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀! D水果整咗眼晴,好有童話feel !有趣!::kk3090

      刪除
  6. 在鬧市野餐,好特別喎::_364

    回覆刪除
    回覆
    1. 現實中...真的不可能在鬧市中野餐呀!
      在鬧市的公園野餐應該可以gar!::_1557

      刪除
  7. Welcome Spring, 春天來野餐吧 ! ::oo2005

    回覆刪除
    回覆
    1. 春暖花開確是野餐的好季節!::kk3034

      刪除
  8. MY █▄❤vE ka ka•´*☁`早晨☀・゚☼ ::uu7060
    話咁快又到週二*¨❉•談談天說說事*。
    \( ◕ε ◕ )/樂無憂現在擁有的幸福力量
    ✿┏┯┓┏┯┓┏┯┓┏┯┓┏┯┓✿
    ✿┨每┠┨天┨┨都┨┠快┨┠樂┨✿
    ✿┗┷┛┗┷┛┗┷┛┗┷┛┗┷┛✿
    ゚°•¤。♦。•:。✿\(。◕ヮ^)/✿•。•*´* ♦¸„ø¤º°¨

    回覆刪除
    回覆
    1. MY █▄❤vE 神鳳•´*☁`晚安☀・゚☼
      話咁快又到週二嘅晚上*¨❉•談談天說說事*。
      \( ◕ε ◕ )/樂無憂現在擁有的幸福力量
      ✿┏┯┓┏┯┓┏┯┓┏┯┓┏┯┓✿
      ✿┨每┠┨天┨┨都┨┠幸┨┠福┨✿
      ✿┗┷┛┗┷┛┗┷┛┗┷┛┗┷┛✿
      ゚°•¤。♦。•:。✿\(。◕ヮ^)/✿•。•*´* ♦¸„ø¤º°¨

      刪除
  9. MY █▄♡VҼ ka ka。゚♦☁*゚晚安✫*°•★甜夢☁。゚☾::kk3020
    ..¸.•*¨*✿.¸.•*¨*✿
    ─▄▄─▄▄▀▀▄▀▀▄─▄██▄──▄██▄。.♬。.❉•:。
    ███████───▄▀▐█░████████▌
    ▀█████▀▀▄▀───██▒███████⊹♫*.•
    ──▀█▀¸.•*¨*✿─────▀██████▀
    .¸.•*¨*✿────────────▀█▀。.♪°•♩¤

    回覆刪除
    回覆
    1. 你緊喺仲°•★甜夢☁。゚緊喇☀・゚☼
      我就只能發發白日夢... ::uu7139
      ゚°•¤。♦。•:。✿\(。◕ヮ^)/✿•。•*´* ♦¸„ø¤º°¨

      刪除
  10. 幾有創意幾可愛
    kaka有冇企在冬甩中間影張相呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀!都幾得意!
      冬甩中間喺一個駕駛駄盤嚟架!
      喺比啲小朋友駕駛果個冬甩轉來轉去用架!
      我又唔喺小朋友,點企啫!
      通常影呢類相多數只用嚟寫blog用,平日多數睇完便算,好少會影相留念!:P

      刪除
    2. 咁好彩有個blog等你可以記錄低唔少生活影像^^

      刪除
    3. 也許是吧!
      但有時興之所至都會影吓啲生活照嘅!:)

      刪除
    4. 雖然KaKa 都幾自我,但...並不代表自戀喎!
      自拍照? 真喺唔多喎!:P

      刪除
  11. 回覆
    1. 正確嚟講...KaKa 只喺偶而看看文化藝術,偶而扮吓文藝青年!kakakaka..

      刪除
    2. 大夫有冇偶而看看文化藝術...偶而扮吓文藝青年呢?

      刪除
  12. 我都經過呢度, 見到咁既景物咁得意, 但又些誇張左D , 我想問下你最上面個版面那幅卡通圖,,,是你畫上去的嗎? 畫得好生動又好吸引呀....::uu7031 ..仲好靚呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. Momo:你緊喺無睇我呢篇post 呢?
      如果有睇...緊知我最上面個版面那幅卡通圖,,,是否我畫嘅...kakakaka...::uu7139

      刪除
    2. 哈哈,,,對不起, 因我那晚只是匆匆地略看, 未有細心留意到呢 , 原本係呢位 SUNTUR 藝術家繪製, 真的每幅都畫得好美,,Ka Ka..你也真有心機拍得咁多照片和大家分享...謝謝你..!

      刪除
    3. 哈哈,,,以寫blog 咁耐來講...今次我真喺比咗好多心機、時間去拍攝同編輯啲照片
      (尤其是 SUNTUR 的迷你畫,因太多相片所以要編輯成一大格中的一小格),
      你啲喜歡就是最好的回報啊...::_368

      刪除
    4. 眾多網友之中,,我覺得你的網誌很特別 , 很有一點自我的風格, 你選的版頭圖和背景也很見心思, ,嘻...( 不是拍馬屁), .嗯...現有一事想請教, 我版頭的圖不夠濶, 想知你這幅圖是幾多尺寸的? 係咪可在編輯版內再設定呢? 煩謝解說一下,,好嗎? .謝謝你....

      刪除
    5. momo :哈哈哈...大家咁話喇!多謝你的讚賞!
      因在" Blogger 範本設計工具" 內,我的左面 " 調整寬度 "是 1030 右側欄 是 290:
      1) 而我那幅SUNTUR 的畫圖尺寸是 1024 x 525,正好符合上面的尺寸( 1030 )。
      2) 現在的花花圖是1280 x 800 ,即所選的圖是過大了(1280 大過 1030 的尺寸 ),
      那我便...在編輯版內選加**〔 √〕 縮減以符合頁面,
      那圖片便將會減為 1030以下像素寬,縮減後便符合版面尺寸了。
      **你可以整整那個 " Blogger 範本設計工具" 內的 " 調整寬度 ",尤其是" 右側欄 ",
      好似乎寬咗啲!

      刪除
    6. 謝謝Ka Ka 的指點, 解說得詳細呀,,等我跟著步驟試做, 看看成功否, 若搞掂請來看下..好嗎?? 唔該晒你啦..::kk3222

      刪除
    7. 而家右側欄細咗,版頭的圖也變相夠濶了。::kk3090

      刪除
    8. 我就是跟你的標準尺寸整的, 寬度----1030 右側欄----- 290, 看起來觀感好多了,,,哈...真的謝謝你,,你又換上了這幅版頭圖, 好美麗的山泉飛瀑,,我都好喜歡呀...::uu7134 .::uu7031

      刪除
    9. 如果你喜歡那山泉飛瀑,,.你可以去以下網址下載:
      http://evgenidinevphotography.com/seen/steneto_fall/

      刪除
    10. 好似呢果網址好啲... http://evgenidinevphotography.com/gallery/cherni_osam_river/

      刪除
    11. Ka Ka,,謝謝仔給我看呢兩個網站, 裏面的圖很靚,,有你這個瀑布圖在內,,我想複製了那些圖片起來,,好嗎?::kk3203

      刪除
    12. Momo:
      那些圖片是網上的,喜歡便複製吧!::kk3049

      刪除
    13. 哎....我上個回應打錯了一個字,,,謝謝你打咗謝謝"仔", 正想在那欄改過,但為何右邊沒有編輯呢個功能呢? 應該有架,,是方便打錯別字可修改的, 你知的嗎?是否你設定了不用呀?

      刪除
    14. 唔緊要喇...我睇得明喎!:D
      啊!你喺話...√ 預覽後...右邊有個編輯呢個功能呀!我很少用呢個功能...
      我無設定過喎!等我check check先

      刪除
  13. 到你°•★甜夢☁。゚緊喇☀・゚☼
    我就只能發發白日夢::_962

    回覆刪除
  14. 你乖乖瞓喇•´*☁`甜夢安睡・゚☼::kk3020

    回覆刪除
    回覆
    1. 真喺安睡到...差D唔知醒!::kk3070

      刪除
  15. 公仔好得意, 可惜沒法激起本人參觀的意慾.::kk3163

    回覆刪除
    回覆
    1. 世代: 因為你好忙? 抑或覺得啲公仔太幼稚呢?::kk3023

      刪除
  16. 謝謝分享!
    ✿¸.✫¨´`•╬•'*°¸..✿
    (\~~/) (\~~/) (\~~/)
    (='.'=) .(='.'=).(='.'=)
    (")~(").(")~(").(")~(")
    ✿復活節快樂啊!✿

    回覆刪除
    回覆
    1. ✿¸.✫¨´`•╬•'*°¸..✿
      (\~~/) (\~~/) (\~~/)
      (='.'=) .(='.'=).(='.'=)
      (")~(").(")~(").(")~(")
      ✿¸.✫¨´`•╬•'*°¸..✿
      ✿復活節快樂!✿

      刪除

歡 迎 閣下進 入 KaKa 的 Blog 天地,請留下一言半語吧!