2014年5月16日 星期五

2010年星馬之旅 - Day 4 ( 新加坡篇 上)環球影城一天遊

新加坡環球影城
紐約園區的風貌
太空堡壘過山車
失落的世界裏面嘅Ancient Egypt
Revenge of the mummy ...室內過山車,真喺幾激吓!
古埃木乃伊復仇
遊客回上世紀古埃及...法老陵墓被發掘、恐怖魔咒遭釋放的年代。高七層的室內高速過山車遊客們被一片漆黑死寂籠罩,感受突如其来的急速翻轉轉彎下沉,避開擦身而過的火球、爬行蟲以及木乃伊大軍遊客親身經歷一段難忘的勇者驚險刺激之旅

闖入“侏羅紀公園”恐龍世界,穿梭原始熱帶雨林,與恐龍為伍「侏羅紀河流探險」...環球影城廣受歡迎的水上遊樂項目乘坐圓型船筏追求驚險刺激

見唔到KaKa 坐咗係入面,最後幸運地沒有濕身,但坐喺旁邊果個男仔成身濕晒! 陰公! KaKaKa...

"記得帶透明小雨衣,玩水設施必備!"

馬達加斯加木箱漂流記的入口

4D影院,全新的SHREK非常值得一

由上午玩到中午, lunch time 去食pizza醫肚
個pizza好大個,五個人食都飽了一大半
未來水世界 (WaterWorld) ... 將爆破及驚險的場面
呈現在觀眾眼前。

Waterworld的表演真喺幾精彩
啲特技演員駕駛住快艇飛來飛去, 幾驚險吓!

根據《未來水世界》的經典賣座電影而演繹的水上表演,熊熊火焰和沖天水柱的爆炸演出最爆炸和玩命的特技演出讓遊客拍案叫絕。

 D演員會刻意潑水過來,所以坐中間前幾排,可以體驗濕身的滋
味! 唔想濕身的話, 就最好坐高D或者坐側邊較為安全
玩到六點返去 馬來西亞 新山 食晚飯
有興趣可以看看官網或其他blog友的介紹:





38 則留言:

  1. 新架波之旅觀光了埃及美國又不錯喎! 慳返唔少! :)
    影城的爆破表演時感到熱力吧! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈...的確慳返唔少!
      Waterworld的爆破表演真喺幾驚險同真實!::kk3090

      刪除
  2. 回覆
    1. 而家睇番D相,一路回憶番當時的情景都感到興奮!:D

      刪除
  3. 個Frankenstein幾得人驚~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 個Frankenstein真人好高大架!
      個樣真的有啲嚇人!:-SS

      刪除
  4. 水上表演的場景佈置,有美國環球片場的影子!你說的機動遊戲,我曾經玩過,不過我不會再玩,恐怕心臟不能負荷!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀!《未來水世界》的場景佈置,同日本、美國環球片場嘅大同小異。
      玩過山車之類嘅機動遊戲,如果明知心臟負荷唔到,真喺唔好懲強,身體要緊!

      刪除
  5. 會不會比迪迪尼更精彩呢!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確比香港迪迪尼更精彩,但...地方卻比香港迪迪尼還細。

      刪除
  6. 。゚✿ƸӜƷ・゚。❀¤早晨Ka Ka・゚。✿::mm2295
    未來水世界...好看...我都去玩過

    回覆刪除
    回覆
    1. 未來水世界的表演真喺幾精彩!:-bd :-bd

      刪除
  7. 最喜歡玩那一個項目呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 最喜歡玩木乃伊復仇記的室內高速過山車,真喺幾激吓!

      刪除
  8. 有機會都想到那裡暢遊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 世代想去...随時都有機會暢遊喇!:)

      刪除
  9. KA KA 未知是何原因, 我有兩個網友 在她們的BLOG 留不到言, 知否乜問題.
    潔潔 只薇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我留到言喎!Google+ 成日都有此問題。
      唔知喺唔喺要Google+同Google+ 相同account 才不會排除異己reject

      刪除
    2. 可能Google+ 久不久便reject 我哋 blogspot 嘅用家,在潔潔/其她blog友處我都試過 留不到言,但過後便無事!KA KA 都唔知是何原因。

      刪除
    3. 世代你在"Google+ 通知"有冇reject 過/忽略潔潔D Google+ 通知呢?
      潔潔要check番在設定留言方面有冇 √ 番 " 任何人- 包括匿名使用者 "

      刪除
  10. KaKa,我貪心d,有冇Day4之前gar?=P

    回覆刪除
    回覆
    1. Small U ,
      Day 4 之前嘅...緊有喇!:)
      2010年去咗星馬共5天,而day 1 & day 3 全都喺Malaysia 之旅.
      2010年既外遊喺係我未寫blog 之前去嘅,因此沒有為寫blog而拍攝任何相片,大部份相都有我或啲friend 個樣,原本喺唔想寫旅遊blog嘅,但...在Yahoo blog 年代,睇過某blog友Singapore之旅後,
      曾口頭上講過也會上蛓自己的旅程,但,懶情又怕執相的我一直拖到宜家,算是向那blog 友一個交代喇!

      刪除
    2. 明白呀,咁我收返我ge「貪心」 (雖然都收唔返,己露「貪心樣」),工程龐大ge話Kaka就隨心啦。^_^

      刪除
    3. 哈哈..."工程龐大ge話Kaka就隨心啦"...有你呢句話,我可以偷吓懶喇!::oo2014

      刪除
  11. Ka Ka,你好,
    新加坡環球的影城很多場景參照美國,都好開心的旅程,謝謝你分享。
    抱歉遲了回應,謝謝你來欣賞。
    水賴訓覺都不怕跌落水,因它們最熟水性呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺啊!好多場景是參照美國環球影城的!
      有機會都想去一躺美國的環球影城!:)

      刪除
  12. 我鍾意個公園,不過可能唔敢玩^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 新加坡環球影城有D機動遊戲都唔喺太激,都啱潔潔玩架!:)

      刪除
    2. 喺呀!參照美國 LA

      刪除
    3. 無去過LA...睇you tube/相片等等...

      刪除
    4. LA...果個環球影城好玩嗎?

      刪除
    5. 夢工場,睇表演....千篇一律
      11:09....你遲睡......

      刪除
    6. 我邊有遲睡啫!
      上面果D喺萝話黎咋!:P

      刪除

歡 迎 閣下進 入 KaKa 的 Blog 天地,請留下一言半語吧!