2014年8月1日 星期五

「Pandas on Tour」1600熊貓

好多時去上環不外乎去舊同學屋企、打吓羽毛球、或去飲吓茶、shopping 吓等等....
通常活動範圍只限電車路附近 ,真喺好少向上路走
走看看

今次特登叫朋友訂上環嘅場,打完羽毛球可順道去PMQ 睇賣最近成為城中熱話1600隻熊貓。
去到見到真喺幾多人吓,一向以嚟真喺好少追啲乜星物星,之前喺網上見啲紙熊貓响台灣出現時,突然好想一睹其盧山真面目
由法國藝術家Paulo Grangeon世界自然基金會(WWF)於2008年協作1600隻紙熊貓環球巡迴展早前走遍法國、荷蘭、意大利、瑞士、德國及台灣等30多個城市,共接近100個點後,最後終於到達香港!
以回收廢紙為材用人手製成
全球野生熊貓僅存 
大小不同 1600 熊貓(野生熊貓現有數量)
據研究估計,由於人類過度的開發土地,野生動物的棲息地嚴重受侵襲地球生物物種正以一百至一千倍的速率逐漸滅絕
「Pandas on Tour」希望透過1600隻裝置藝術展帶出野生動物正面臨絕種的危機信息,並希望喚醒人類保護瀕危動物,更多人重視生態保育、一起用行動關心野生動物們及愛地球!
設在室外的熊貓抱抱區, 當日都幾多人排隊...
 仲可以買張地圖仔/用白紙去場內設有的 Stamps位蓋印仔, 
好多小朋友好忙碌咁係度印仔, 我就齋影算 !
1600隻紙熊貓在香港著名景點快閃時,自己冇時間去追蹤,
好彩今次喺PMQ可以一次過見到晒佢哋!
樓都有特別版的熊貓展出
呢個小女孩戴上自備熊貓帽又幾可愛
隨後其他商舗跟著 Crossover 了熊貓擺設及飾物,
藝術一下子變得商業化了!
紙熊貓背後的保育信息—還有人去留意及思考嗎?
我拿著手機隨意地拍攝和尋找紙熊貓的蹤跡,我好像找回了真正的自己,真的有一種忘我境界,是拍攝令我找到樂趣?
還是在拍攝的過程中那種忘我境界使我暫時脫離現實的世界



18 則留言:

  1. 回覆
    1. 喺呀!呢個有意思的保育訊息要傳遞到世界每一個角落啊!

      刪除
  2. 1600隻,真係未見過咁多熊貓::_2114

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果同一時間有1600隻真熊貓出現相信幾墟撼吓,
      但是全球只淨下1600隻熊貓又真是太少了!::kk3024

      刪除
  3. 熊貓主要食竹,食物太過單一,不如熊般雜食 (萬一野外的竹子數量減少會怎樣?);每次生得一兩隻BB,連同棲息地被污染、破壞,野生數量要顯著提升,實在不易。

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次只生得一兩隻熊貓BB,所以先咁珍貴,成為中國國寶,並以此成為熊貓外交呀嗎!哈哈...

      刪除

    2. btw..原定4月16日有一對大熊貓乘坐馬航飛機抵達馬來西亞的,但中國因"馬航失聯事件"推遲租借這對熊貓給馬來西亞,冷卻了中馬'熊貓外交。

      刪除
    3. 作為抗衡美國重返亞太ge一著都好,馬來西亞是東南亞諸國中,和中國較少領海、島嶕糾紛的一個國家,和美國關係亦不算密切,示好拉攏一下在反圍堵層面是可取的。

      熊貓到馬來西亞,馬國政府應會安排比較熱鬧的迎接儀式,那時送的話,只會低調處理,熊貓可能無聲無息抵台,在公關效果上大打折扣,推遲也是合理的。

      刪除
  4. 我早前經過中環交易廣場時也巧遇 1600 隻熊貓蹤跡 , 場面真的幾壯觀, 隨即拿出手機拍下幾幅照片, 放了在我的 FACEBOOK 上了,,,,::kk3014

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁...有冇得上你facebook睇睇呢?:)

      刪除
    2. Ka Ka , 你都有開FB 嗎? 咁可否方便給你的賬戶網址我, 等我加你呀?

      刪除
    3. FB以前都有開過 ,但...因所有親朋好友都轉晒用whatsapp 嚟聯絡,
      所以取消 FB好耐了!:)

      刪除
  5. 咁多熊貓喺埋一齊好壯觀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果全球淨低果1600隻真熊貓同一時間喺埋一齊真喺絕對壯觀又難得一見。

      刪除
  6. っˆヮˆ)っ*゚*☁早晨+黃昏好 ::uu7031
    快樂時間過得好快今天星期四喇喂

    回覆刪除
    回覆
    1. 快快樂樂好快又到星期六喇喂 :-bd

      刪除
  7. 回覆
    1. 藝術 ...令人忘我境界!:P

      刪除

歡 迎 閣下進 入 KaKa 的 Blog 天地,請留下一言半語吧!