2015年6月6日 星期六

生活點點滴滴....

早前去咗北角海關總部的金舫會所飲茶朋友說
招待會員食客環境也比一般酒樓
清靜點心即叫即造新鮮味道也不錯!
如果坐近窗口位可以欣賞到無敵維港海景,不過
出入會所有點不便海關職員引領才可進出




母親節,其實已經變相為亞節,
近年節曰都盡量少出外吃飯,一來人多,二來節曰
三來在家
較為健康同舒服



某假日同啲朋友九龍公園訂咗場打羽毛球,
好耐無打過,好彩仲記得點打!
九龍公園池...羽毛球先...
羽毛球跟住仲去咗...
"尖沙咀 iSQUARE 24樓-利寶閣酒家"飲茶添!
食物服務質素不過不失,價錢便宜
(議...D!)
果度環境錯,可以望到超正維港景色
( )
 (年初二有特別餐點 可以直接看到煙火匯演)
飲茶糖水 "送"
匯豐 !(無discount )
逛...




舊公司同事時call 
電話一到,KaKa點忙都要同佢地聚一聚,
同事返嚟香港
相聚
幾個人雖然已經各奔前程,但,相聚時總有說不完
以前一齊工作時,曾因工作而有過爭吵和誤會!
估唔到舊公司friend
哈...

陳奕迅 - 任我行

33 則留言:

  1. 海關總部都有好多展覽品啊!

    回覆刪除
  2. 母親節、父親節這類中式節日,父母唔想我洗多錢(「洗多錢」係你所講的價錢俾平時貴,但質素、款式反而不及平常),通常都會提早一兩星期吃,或改為吃西餐。生日飯就通常不會特別提早。

    回覆刪除
    回覆
    1. 提早一兩星期吃,或改為吃西餐...價錢、質素、款式都會多啲同便宜些少!

      刪除
  3. 羽毛球場冷氣夠嗎? 若我久做運動又打球骨頭都散 ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾夠凍!如果喺高手喺唔會打到出好多汗架!:))
      若太耐無做運動,咁…打球之前做耐D熱身運動會好啲架!
      同時一下子唔好打得太長時間先囉!慢慢來…

      刪除
  4. 過時節留在家中慶祝,真的!就黎又返樸歸真喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 返樸歸真都幾好,起碼食得健康啲!

      刪除
  5. 節日通常避免出街食好D~~~~
    飲茶個view唔錯,甜品好正

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀!唔冼同人迫!
      如果有個藍天view會更好!

      刪除
  6. 快樂話咁快又一天囉.*☾.•我去煮飯呢 ::oo2003
    你又係時候瞓覺豬了✬´*☁甜夢晚安♦*¨★

    回覆刪除
    回覆
    1. 今晚有乜餸呢?
      ✬´*☁甜夢晚安♦*¨★

      刪除
  7. 在海關總部食東西很少機會, 而且內裡的物品都難得一見喎!!!
    有時節慶外出食就夠氣氛, 在家食當然好, 但可能要長輩煮……

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀!我都喺第一次咋!
      其實果度同普通酒樓差不多!
      無錯...節慶外出食就氣氛會多啲。
      咁又唔洗長輩煮既,在家食...我地有時會叫"到會",又或者買些少外賣,
      或者再自己煮些簡單既菜咁…,因為屋企都有人識煮嘢架,而且仲有工人姐姐幫手呢!

      刪除
  8. 亞嫲節,形容得好傳神!
    在家裏食飯較為健康同舒服,又好真!
    多運動才可以多享受美食 ~~~~~~(我是說自己,哈哈哈!)

    回覆刪除
    回覆
    1. "多運動才可以多享受美食 "~~~哈哈哈....世間邊有不勞而獲嘅嘢架!:P

      刪除
    2. 但我認識的人中,多信奉「不勞而獲」的精神!勤力如牛是不會發達的!(這一點,在我身上驗證了,哈哈哈!)

      刪除
    3. 别人告訴你信奉「不勞而獲」,其實他背後下咗好多苦工...是不會告訴你的,
      (這一點,在我身上體驗得多了,哈哈哈!)
      想發達...可能要學"白咨齊"那樣要出賣尊嚴與靈魂,甚至軀殼喎!kakakaka....
      我總覺得..."發達"這樣東西是命裏有時终須有,命裏無時莫強求!隨緣吧!::kk3099

      刪除
    4. 對,人生盡了力後,祇可隨緣,不可強求!

      刪除
    5. 喺呀!一切盡了力…便無愧於心!
      有時...太過介懷某些東西或事情,會活得不開心架!

      刪除
  9. Ka Ka .這一天真的過得十分開心和豐富呀, 看到整桌子的美味點心我也食指大動呢 ^^, 有空多和家人一齊出外喝茶聊天是一樂事也...::oo2159

    回覆刪除
    回覆
    1. Momo:喺呀!有空多和家人一齊出外喝茶聊天是一件人生樂事!:)

      刪除
  10. 回覆
    1. 除了健康些也舒服些!:D

      刪除
    2. oh ! I see....
      you never cook

      刪除
    3. or you never wash!
      after cook no desire to eat
      after cook & wash
      going to die

      刪除
    4. 你點知架!我真喺唔太鍾意洗碗!我鍾意煑嘢食多啲…有成功感啲!:D

      刪除
    5. 有成功感啲女人~
      煑/主得唔洗/使得 !!

      刪除
    6. 咩呀!我識洗/會洗碗架!:P

      刪除

歡 迎 閣下進 入 KaKa 的 Blog 天地,請留下一言半語吧!